Сучасна вища освіта, відповідаючи на виклики ринку праці, передбачає знання студентами іноземної мови. Метою навчання іноземної мови іспитів в університеті є підготовка студентів до успішного складання міжнародних (Cambridge exams, PTE, IELTS, APTIS) та загальноукраїнських (ЄВІ) іспитів, що підтверджують знання англійської мови, розвинені навички спілкування цією мовою, що передбачає наявність у студентів таких умінь у видах мовної діяльності, як читання, аудіювання, мовлення, письмові навички.

В процесі досягнення цієї практичної мети реалізуються також загальноосвітні, пізнавальні та виховні завдання. Поряд з лінгвістичними передбачається ознайомити студентів з екстралінгвістичними знаннями, тобто з побутовою, країнознавчою та суспільно - політичною інформацією. Останні тенденції викладання іноземної мови включають такі форми: онлайн навчання, дистанційне навчання, мобільне навчання, змішані форми, створення і поширення контенту тощо. Інтерактивне навчання за зразком міжкультурної комунікації в ході мовної глобалізації ефективно реалізується саме при вивченні англійської мови. Опанування англійської мови забезпечує природну людську потребу у взаєморозумінні, яке неможливе без міжкультурної комунікації. Результатом навчання іноземної мови іспитів В1-В2 має бути дискурсивна компетентність – здатність продукувати мовленнєві вміння в різних контекстах комунікації в усіх чотирьох видах мовленнєвої діяльності: читанні, письмі, аудіюванні та усному мовленні, знання про структуру та особливості міжнародних (Cambridge exams, IELTS, APTIS) та загальноукраїнських іспитів (ЄВІ) з англійської мови, готовність до їх успішного складання.