Метою викладення навчальної дисципліни «Управління маркетинговою діяльністю» - підготовка фахівців у сфері управління організаціями та їх підрозділами.
Завдання вивчення дисципліни підготовка фахівців, здатних ідентифікувати та розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризуються невизначеністю умов і вимог.
Інтегральна компетентність: Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій за невизначеності умов і вимог.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати
загальні компетентності:
ЗК1. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні;
ЗК2. Здатність до спілкуватися з представниками інших професійних груп
різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності);
ЗК3. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій;
ЗК6. Здатність генерувати нові ідеї (креативність);
ЗК7. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
Спеціальні (фахові, предметні) компетентності
СК1. Здатність обирати та використовувати концепції, методи та інструментарій менеджменту, в тому числі у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів;
СК2. Здатність встановлювати цінності, бачення, місію, цілі та критерії, за якими організація визначає подальші напрями розвитку, розробляти і реалізовувати відповідні стратегії та плани;
СК5. Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління;
Додатково для освітньо-професійної програми
СК9. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, приймати ефективні управлінські рішення та забезпечувати їх реалізацію;
СК10. Здатність до управління організацією та її розвитком.
Додатково для освітньо-наукової програми
СК13. Здатність до самостійного опанування новими знаннями, використання сучасних освітніх та дослідницьких технологій у сфері менеджменту
В процесі вивчення навчальної дисципліни студент отримує програмні результати навчання
ПРН 1. Критично осмислювати, вибирати та використовувати необхідний
науковий, методичний і аналітичний інструментарій для управління в непередбачуваних умовах.
ПРН 4. Обгрунтовувати та управляти проєктами, генерувати підприємницькі ідеї;
ПРН 5. Планувати діяльність організації в стратегічному та тактичному розрізах;
ПРН 7. Організовувати та здійснювати ефективні комунікації в середині колективу, з представниками різних професійних груп та в міжнародному контексті;
ПРН 13. Вміти планувати та здійснювати інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення організації (підрозділу);
ПРН 14. Планувати і проводити наукові дослідження, демонструвати результати наукових робіт та готувати їх до оприлюднення.
- Викладач: Лівошко Тетяна