Мета і завдання навчальної дисципліни
Мета дисципліни – сприяння підготовці студентів з іноземної мови до адекватного функціонування у конкретних професійних та академічних ситуаціях.
Завдання дисципліни:
сформувати у студентів загальні та професійно-орієнтовані комунікативні мовленнєві компетенції (лінгвістичну, соціолінгвістичну та прагматичну) для забезпечення їхнього ефективного спілкування в академічному та професійному середовищі;
сформувати у студентів загальні компетенції (декларативні знання, вміння та навички, компетенцію існування та вміння учитися); сприяти розвитку здібностей до самооцінки та здатності до самостійного навчання, що дозволятиме студентам продовжувати навчання в академічному та професійному середовищі як під час навчання у ВНЗ, так і після отримання диплома про вищу освіту;
допомагати студентам у формуванні загальних компетенцій з метою розвитку їхньої особистої мотивації (цінностей, ідеалів); зміцнювати впевненості студентів як користувачів мови, а також їхнє позитивне ставлення до вивчення мови;
досягати широкого розуміння важливих і різнопланових міжнародних соціо-культурних проблем для того, щоб діяти належним чином у культурному розмаїтті професійних та академічних ситуацій.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:
знати як використовувати мовні одиниці у межах лексичної, граматичної, семантичної, мовленнєвої та соціокультурної компетенцій:
лексична компетенція - знання лексичних та граматичних елементів, підібраних відповідно до академічних та/або професійних ситуації, в яких вони мають вживатися;
граматична компетенція - знання та вміння користуватися граматичними ресурсами мови в рамках даної ситуації;
семантична компетенція - здатність студента усвідомлювати та контролювати організацію змісту тексту, співвідносити слово до його загального контексту, простежувати внутрішньолексичні зв’язки, розуміти значення граматичних елементів, категорій, структур та процесів;
мовленнєва компетенція – знання та вміння усної та письмової комунікації, зокрема діалогічного та монологічного мовлення, участі у дискусіях, написання різних видів письмових робіт за темами змістових модулів;
соціокультурна компетенція – знайомство з особливостями іншомовної професійної комунікації, розвиток уміння будувати свою мовленнєву поведінку відповідно до соціокультурної специфіки країни, мову якої вивчають.
уміти використовувати іноземну мову інтегровано у межах зазначених вище компетенцій, а саме:
використовувати монологічне усне мовлення у межах професійної та суспільно-політичної тематики для розповіді, переказу; висловлювати свої думки, обґрунтовувати їх; анотувати прочитані тексти, статті, есе тощо, правильно вживаючи різноманітні граматичні конструкції;
вести діалог із професійної та суспільно-політичної тематики, ставити запитання всіх видів й давати розгорнуті відповіді, відстоювати свою думку;
сприймати на слух і розуміти іноземну мову в межах професійної та суспільно-політичної тематики, адекватно реагувати;
працювати з текстом професійного та суспільно-політичного характеру: читати, розуміти зміст (головну ідею і деталі), виокремлювати основні змістові частини і ключові слова, складати план, нотувати;
робити презентацію іноземною мовою в межах професійної тематики, дотримуючись всіх етапів та правил подання інформації;
писати есе іноземною мовою в межах професійної та суспільно-політичної тематики, дотримуючись встановлених правил;
писати резюме іноземною мовою;
вести ділове листування іноземною мовою;
самостійно працювати над підвищенням свого рівня володіння іноземною мовою, розширювати лексичний запас.
Програма навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1. Colour Psychology
Тема 1. Colours in different cultures and countries.
Тема 2. Colours in our every day life.
Тема 3. Colour Studies as a new science.
Тема 4. Choosing the right colour. Giving recommendations and asking for advice.
Змістовий модуль 2. Decorating Home with Colours
Тема 5. Using a colour wheel in interior decoration.
Тема 6. How to choose the right paint colours for your home.
Тема 7. Decorating with orange and turquoise.
Тема 8. Some tips how to use white and yellow in your interior.
Тема 9. Black and white in modern interior.
Змістовий модуль 3. Style as an Element of Design
Тема 10. Decorating styles.
Тема 11. Victorian home decorating.
Тема 12. French country style.
Тема 13. Tuscan decorating style.
Тема 14. Modern style.
Тема15. Zendécor.
Змістовий модуль 4. Carpets and Rugs
Тема 16. Area rugs.
Тема 17. Rugs from different countries.
Тема 18. Oriental rugs.
Тема 19. Some tips how to make the best use of rugs.
Тема 20. Carpet tiles in interior design.
Тема 21. Advertising a rug.
Ресурс розміщення навчальних матеріалів:
Викладачі: Кулабнєва О.А., Бондаренко О.М.
Детальніше дивись за посланням
Завдання (зміст):
Ресурс розміщення навчальних матеріалів:
https://classroom.google.com/u/0/c/NTY5NzczNzUyMTZa Код : zni5ukz
https://classroom.google.com/u/0/c/NjczODYwMDEwMTha Код: lygx5ym
Контроль, зворотний зв'язок і звітність студента (терміни, електронний ресурс тощо):
https://classroom.google.com/u/0/c/NTY5NzczNzUyMTZa
https://classroom.google.com/u/0/c/NjczODYwMDEwMTha