Мета: формування у студентів знань і практичних навичок, спрямованих на спілкування у сфері професійної комунікації, під час онлайн тренінгів та консультацій, участі у наукових заходах в Україні та за кордоном, знання професійної термінології,. У навчальному процесі також реалізуються загальноосвітні, пізнавальні та виховні цілі. Формування і розвиток мовних та мовленнєвих навичок, збагачення лексичного запасу професійною лексикою, формування загальнокультурної грамотності, що включає знання звичаїв і традицій ведення консультування та тренінгів в різних культурах та вплив міжкультурних відмінностей на розуміння між представниками різних соціальних установ та на успішність в досягненні комунікативної мети в ситуаціях професійного спілкування.
Завдання: засвоєння лексичного і граматичного матеріалу, професійної термінології в межах тематики курсу іноземної мови професійного спілкування, оволодіння вмінням функціонально і доречно застосовувати знання з іноземної мови за професійним спрямуванням в ситуаціях, що виникають в професійній комунікації сфери соціальної роботи.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати
загальні компетентності:
здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями; здатність застосовувати знання в практичних ситуаціях послуговуючись іноземною мовою; знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності з використанням іноземної мови; здатність працювати в команді; здатність до пошуку, обробки та аналізу інформації з різних джерел з іноземними включно; здатність спілкуватися іноземною мовою використовуючи професійну термінологію, граматичні знання, комунікативні стратегії письма та стратегії професійної комунікації іноземною мовою; цінування і повага різноманітності та мультикультурності;
спеціальні компетентності:
здатність оперувати категоріально-понятійним апаратом сфери соціальної роботи рідною та іноземною мовами; здатність до ретроспективного аналізу вітчизняного та зарубіжного досвіду; здатність формувати та реалізовувати ефективні зовнішні та внутрішні комунікації за місцем роботи; здатність до співпраці з іноземними партнерами та клієнтами, забезпечувати їх безпеку, впроваджувати інноваційні проекти в бізнес.
Очікувані програмні результати навчання:
розуміти закономірності та особливості розвитку і функціонування психічних явищ в контексті професійних завдань із залученням зарубіжного досвіду; здійснювати пошук інформації з іншомовних джерел з використанням інформаційно-комунікаційних технологій для вирішення професійних завдань; вільно спілкуватися іноземною мовою з професійних питань усно і письмово та з використанням електронної комунікації.
- Учитель: Тетяна Наумчук