Мета: формування і розвиток у студентів практичних комунікативних навичок спілкування іноземною мовою  у повсякденних ситуаціях життя в сучасному світі.

 Завдання: засвоєння лексичного і граматичного матеріалу та формування вмінь застосовувати знання іноземної мови в чотирьох видах діяльності: усному мовленні, читанні, слуханні та письмі. Формування і розвиток лінгвістичних знань також включає знання звичаїв і традицій англомовної та інших культур, вплив міжкультурних відмінностей на досягнення розуміння між людьми, діловими партнерами, на успішність у досягненні комунікативної мети в ситуаціях ділового професійного спілкування.

 У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності: здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу інформації з різних джерел; готовність до самоосвіти; здатність до пошуку та обробки інформації з іншомовних джерел; знання лексики та базової ділової термінології; знання граматики іноземної мови, граматичних і лексичних особливостей, притаманних усному стилю спілкування, правил написання листів, повідомлень, нотаток та ін.; знання етикету спілкування, фонової інформації соціокультурного і країнознавчого змісту;

фахові компетентності: здатність здійснювати професійну діяльність іноземною мовою; практичне застосування знань лексики і граматики іноземної мови; вміння ясно й логічно висловлювати думку, робити монологічні повідомлення, вести діалог; застосовувати знання ділового етикету в ситуаціях професійної комунікації; здійснювати письмову комунікацію; читати і розуміти тексти галузевих журналів, отримувати потрібну інформацію з публіцистичних та інших джерел, робити переказ і коментувати отриману під час читання інформацію; виступати з презентацією або звітом.

 

Очікувані програмні результати навчання: досягнення поставленої мети шляхом виконання зазначених вище завдань та набуття в процесі навчання іноземної мови для життя і кар’єри професійних знань і навичок; володіння вмінням усної та письмової комунікації іноземною мовою та вмінням діяти у мультикультурному середовищі; вміння ефективно застосовувати знання мови й етикету спілкування для досягнення комунікативних цілей у професійній сфері; здатність розуміти, підтримувати, шанувати і відтворювати протягом життя моральні, культурні та наукові цінності; примножувати досягнення суспільства у сфері соціальної роботи; постійне самовдосконалення, відкритість новим ідеям, розширення і збагачення мовного і культурного світогляду.