Метою викладання навчальної дисципліни «Мислення життевого циклу та менеджмент стійкого розвитку» є – формування у студентів системних теоретичних знань і практичних навичок щодо впровадження принципів і методів управління сталим розвитком в управлінні будівельним підприємством.

      У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен: знати: фундаментальні принципи сталого розвитку та концепцію сталого виробництва і сталого споживання в різних сферах економічної діяльності, знати проблеми розвитку та інструменти досягнення сталості розвитку будівельного підприємства;

демонструвати навички з використання методів оцінки потенціалу сталого розвитку підприємства, обґрунтування управлінських рішень для досягнення сталості розвитку; розуміти принципи екодизайну в будівництві, використовувати принципи екодизайну в управлінні; знати та вміти використовувати добровільні стандарти управління сталим розвитком.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності:

 

Загальні компетентності:

ЗК1. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні;

ЗК3. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій;

ЗК5. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів);

ЗК6. Здатність генерувати нові ідеї (креативність);

 

Спеціальні (фахові) компетентності:

СК1. Здатність обирати та використовувати концепції, методи
та інструментарій менеджменту, в тому числі у відповідності
до визначених цілей та міжнародних стандартів;

СК2. Здатність встановлювати цінності, бачення, місію, цілі та
критерії, за якими організація визначає подальші напрями
розвитку, розробляти і реалізовувати відповідні стратегії та
плани;

СК4. Здатність до ефективного використання та розвитку
ресурсів
організації;

СК10. Здатність до управління організацією та її розвитком.

 

Очікувані програмні результати:

ПРН 3 Проектувати ефективні системи управління організаціями;

ПРН 6 Мати навички прийняття, обґрунтування та забезпечення реалізації
управлінських рішень в непередбачуваних умовах, враховуючи
вимоги чинного законодавства, етичні міркування та соціальну
відповідальність
;

ПРН 12 Мати навички делегування повноважень та керівництва організацією
(підрозділом)