Мета дисципліни "Проєктний менеджмент" - засвоєння здобувачами вищої освіти теоретичних основ та здобуття практичних навичок щодо застосування інструментарію розробки та реалізації універсальних проектів суб’єктів господарювання та прийняття виважених і обґрунтованих управлінських рішень, спрямованих на підвищення ефективності діяльності підприємства і посилення його

Завдання:

-      ознайомлення із загальною характеристикою та основами проектного менеджменту;

- ознайомлення з методами управління проектами;

- ознайомлення з видами організаційних структур проектного менеджменту;

- ознайомлення з процесом планування проектних дій та змісту проекту;

- ознайомлення з порядком структуризації проекту;

- ознайомлення з методикою управління часом та набуття навиків з планування строків реалізації проекту;

- ознайомлення з методикою управління вартістю проекту та набуття навиків з бюджетування проекту;

- ознайомлення з методикою управління персоналом проекту та набуття навиків з планування організації діяльності проектної команди;

- ознайомлення з методикою управління якістю в проектах та набуття навиків з планування процесів управління якістю;

- ознайомлення з методикою управління проектними комунікаціями та набуття навиків з планування комунікацій проекту;

- ознайомлення з методикою управління ризиками проекту та набуття навиків з планування заходів з упередження виникнення ризиків чи їх мінімізації;

- ознайомлення з методикою моніторингу і контролю реалізації проекту та набуття навиків їх здійснення.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни відповідно до освітньої програми здобувач вищої освіти має набути таких компетентностей:

 

інтегральної:

здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, які характеризуються комплексністю і невизначеністю умов, у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів соціальних та поведінкових наук

 

загальних:

ЗК 3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу.

ЗК 4. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях

ЗК 5. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

ЗК 6. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

ЗК 8. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

ЗК 9. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

ЗК 10. Здатність до проведення досліджень на відповідному рівні.

ЗК 11. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.

ЗК 12. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

ЗК 15. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).

 

спеціальних:

СК 3. Здатність визначати перспективи розвитку організації.

СК 7. Здатність обирати та використовувати сучасний інструментарій менеджменту.

СК 8. Здатність планувати діяльність організації та управляти часом.

СК 9. Здатність працювати в команді та налагоджувати міжособистісну взаємодію при вирішенні професійних завдань.

СК12. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення.

 

Очікувані програмні результати навчання:

ПР 3. Демонструвати знання теорій, методів і функцій менеджменту, сучасних концепцій лідерства.

ПР 4. Демонструвати навички виявлення проблем та обґрунтування управлінських рішень.

ПР 5. Описувати зміст функціональних сфер діяльності організації.

ПР 6. Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показни-ків для обґрунтування управлінських рішень.

ПР 7. Виявляти навички організаційного проектування.

ПР 8. Застосовувати методи менеджменту для забезпечення ефективності діяльності організації.

ПР 9. Демонструвати навички взаємодії, лідерства, командної роботи  

ПР 11. Демонструвати навички аналізу ситуації та здійснення комунікації у різних сферах діяльності організації.

ПР 12. Оцінювати правові, соціальні та економічні наслідки функціонування органі-зації.

ПР 13. Спілкуватись в усній та письмовій формі державною та іноземною мовами.

ПР 16. Демонструвати навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.

ПР 17. Виконувати дослідження індивідуально та/або в групі під керівництвом лідера