1.     Мета та завдання навчальної дисципліни

   

  Метою дисципліни «Потенціал і розвиток бізнесу»  є засвоєння студентами понятійного апарату, методології і прикладного інструментарію оцінювання бізнесу; набуття знань про закономірності, принципи та особливості формування, розвитку, конкурентоспроможності потенціалу бізнесу.

У результаті засвоєння навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен демонструвати такі результати навчання:

1. Застосувати фундаментальні знання для визначення ролі бізнес-потенціалу у розвитку підприємства, закономірностей формування та реалізації бізнес-потенціалу.

2. Проаналізувати та оцінити складові бізнес-потенціалу підприємства.

3. Здійснити діагностику бізнес-потенціалу підприємства, визначити напрями його реалізації.

4. Запропонувати заходи щодо оптимізації структури бізнес-потенціалу підприємства.

5. Пояснити особливості процесу управління бізнес-потенціалом підприємства.

6. Систематизувати науково-практичні підходи до визначення вартості потенціалу підприємства.

Основними завданнями викладання дисципліни є оволодіння новітніми засобами ефективного формування потенціалу бізнесу, забезпечення його конкурентоспроможності; знаннями і практичними навичками управлінської діяльності як складової управління розвитком бізнесу.

Студенти повинні  вміти застосовувати: термінологію, навички та знання як комплексний та ефективний засіб обґрунтування господарських рішень з урахуванням внутрішніх та зовнішніх можливостей підприємства.

Студенти мають засвоїти: основні терміни з дисципліни; методологію оцінки потенціалу бізнесу; особливості оцінки складових елементів потенціалу бізнесу.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати:

Інтегральну компетентність: здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, які характеризуються комплексністю і невизначеністю умов, у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів соціальних та поведінкових наук.

загальні компетентності:

ЗК3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу.

ЗК4. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях

ЗК5. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

ЗК8. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

ЗК9. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

ЗК10. Здатність до проведення досліджень на відповідному рівні.

ЗК11. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.

ЗК12. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

спеціальні (фахові) компетентності:

СК2. Здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища.

СК3. Здатність визначати перспективи розвитку організації.

СК5. Здатність управляти організацією та її підрозділами через реалізацію функцій менеджменту

СК7. Здатність обирати та використовувати сучасний інструментарій менеджменту.

СК12. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення.

Очікувані програмні результати:

ПРН3. Демонструвати знання теорій, методів і функцій менеджменту, сучасних концепцій лідерства

ПРН4. Демонструвати навички виявлення проблеми та обґрунтування управлінських рішень

ПРН.6 Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень

ПРН.8 Застосовувати методи менеджменту для забезпечення ефективності діяльності організації

ПРН.10 Показувати навички обґрунтування дієвих інструментів мотивування персоналу організації

ПРН11. Демонструвати навички аналізу ситуації та здійснення комунікації у різних сферах діяльності організації

ПРН.12 Оцінювати правові, соціальні та економічні наслідки функціонування  організації

ПРН.16 Демонструвати навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним

ПРН.17 Виконувати дослідження індивідуально та/або в групі під керівництвом лідера