1.      Загальна інформація

Назва дисципліни

Виробнича база будівництва, вибіркова

Рівень вищої освіти

Перший (бакалаврський) рівень

Викладач

Кулік Михайло Валерійович к.т.н., доцент кафедри БВУП

Контактна інформація викладача

Тел. кафедри +380(61)2709507, моб. +380950617236, starwarskmv4@gmail.com

Час і місце проведення навчальної дисципліни

Згідно розкладу

Обсяг дисципліни

Кількість годин - 90, кредитів – 3, розподіл годин (лекції – 15год., практичні – 15год.., самостійна робота – 60год.), вид контролю - залік

Консультації

Згідно з графіком консультацій

2.      Пререквізіти і постреквізіти навчальної дисципліни

Вивчення дисципліни є логічним продовженням опанування дисциплін «Вступ до будівельної справи»,  «Будівельне матеріалознавство», «Основи екології».

3.      Характеристика навчальної дисципліни

Предметом вивчення  навчальної дисципліни є методи та принципи формування виробничої бази будівництва та їх основних теоретичних положень в сучасних умовах, відповідно до вимог.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності :

ЗК01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК02. Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності.

ЗК06. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК08. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань видів економічної діяльності).

фахові компетентності :

СК04. Здатність обирати і використовувати відповідні обладнання, матеріали, інструменти та методи для проектування та реалізації технологічних процесів будівельного виробництва,

СК13. Здатність забезпечити організацію будівництва будівель та інженерних споруд різної архітектурної та технічної складності із використанням сучасних конструкційних матеріалів та енергоефективиих технологій.

СК14. Здатність до проектування організаційно-технологічних рішень зведення будівель та споруд, володіння базою сучасних технологій будівельного виробництва і вміння впроваджувати їх у практичну діяльність з урахуванням техніко-економічних показників.

Очікувані результати навчання з дисципліни:

РН04. Проектувати та реалізовувати технологічні процеси будівельного виробництва, використовуючи відповідне обладнання, матеріали, інструменти та методи.

РН07. Виконувати збір, інтерпретацію та застосування даних, в тому числі за рахунок пошуку, обробки та аналізу інформації з різних джерел.

РН08. Раціонально застосовувати сучасні будівельні матеріали, вироби та конструкції на основі знань про їх технічні характеристики та технологію виготовлення.

РН10. Приймати та реалізовувати раціональні рішення з організації та управління будівельними процесами при зведенні об'єктів будівництва та їх експлуатації.

РН17. Забезпечувати організацію будівництва будівель та інженерних споруд різної архітектурної та технічної складності із використанням сучасних енергоефективних конструкційних матеріалів та технологій.

PH18. Застосовувати при проектуванні організаційно-технологічних рішень зведення будівель та споруд базу сучасних технологій будівельного виробництва і вміти впроваджувати їх у практичну діяльність.

4.      Мета вивчення навчальної дисципліни

Cформулювати у студента узагальнену систему знань і практичних навиків з питань основних вимог, які стосуються виробничої бази будівництва.

5.       Завдання вивчення дисципліни

– керуючись інформаційними матеріалами, використовуючи матеріали для проекту будівництва будівлі в умовах проектної організації: запропонувати раціональне використання будівельних матеріалів та конструкцій для оптимізації будівельного виробництва та поліпшення архітектурного середовища фасаду та прибудинкової території;

– виконувати планування поставок декотрих будівельних матеріалів для забезпечення будівельного виробництва;

6.      Зміст навчальної дисципліни

Курс навчальної дисципліни складається з лекцій, практичних самостійниї робіт. При викладанні дисципліни в аудиторії лектор викладає загальні положення, методи, норми, а згодом розглядає застосування викладаних результатів при аналізі випадків для конкретних планувальних схем виробництва та забезпечення будівельними ресурсами будівельного виробництва. Практичні методи застосовуються при проведенні практичних та індивідуальних занять в аудиторії: студенти виконують письмові вправи під керівництвом викладача. По практичним роботам проводиться перевірка, яка складається зі співбесіди з викладачем, а також у самостійному розв’язанні аналогічних задач безпосередньо в аудиторії під наглядом викладача.

7.      План вивчення навчальної дисципліни

№ тижня

Назва теми

Форми організації навчання

Кількість годин

1-2

Тема 1. Розвиток та розміщення виробничої бази будівництва.

Тема 2. Принципи організації та проектування виробничої бази будівництва.

Тема 3. Визначення техніко-економічної ефективності розвитку виробничої бази будівництва.

лекції / практичні заняття

2 / 2

3-6

Тема 4. Виробничі підприємства генпідрядних і субпідрядних будівельних організацій.

Тема 5. Загальна характеристика підприємств з видобування нерудних матеріалів.

Тема 6. Матеріально-технічне постачання.

лекції / практичні заняття

3 / 3

7-8

Тема 7. Загальна характеристика підприємств виробництва будівельних сумішей.

Тема 8. Обслуговування та ремонт будівельного транспорту.

лекції / практичні заняття

2 / 2

9-11

Тема 9. Загальна характеристика підприємств виробництва  керамічних виробів.

Тема 10. Загальні положення з забезпечення водопостачання об’єктів виробничої бази будівництва.

Тема 11. Загальні положення проектування об’єктів виробничої бази будівництва та розробка будівельного генерального плану.

лекції/практичні заняття

3 / 3

12-13

Тема 12. Загальна характеристика підприємств виробництва залізобетонних виробів

Тема 13. Загальні положення організації містечок будівельників з тимчасовими інвентарними будівлями з металевих виробів.

Тема 14. Загальна характеристика підприємств виробництва металевих виробів.

лекції / практичні заняття

2 / 2

14-15

Тема 15. Загальна характеристика підприємств виробництва санітарно-технічних і електромонтажних заготовок, вузлів і виробів.

лекції / практичні заняття

3 / 3

8.      Самостійна робота

з/п

Назва теми

Кількість

годин

1

Розробка схеми розвитку та розміщення виробничої бази будівництва. Спеціалізація, кооперування, комбінування підприємств будіндустрії.

10

2

Принципова схема розробки техніко-економічного обґрунтування. Проектування виробничих підприємств.

10

3

Коефіцієнт  ефективності механізованого забезпечення виробництва будівельних матеріалів та конструкцій.

10

4

Ефективний розвиток сучасних підприємств з видобування нерудних матеріалів.

10

5

Радіус обслуговування (доцільна відстань перевозу  заводської продукції). Плановий фонд устаткування підприємств будівельної індустрії. Запас матеріалів на складах.

10

6

Аналіз доступності використання механізованих засобів устаткування для виробництва керамічних виробів.

10

 

Разом

60

9.      Система та критерії оцінювання курсу

Розподіл балів, які отримують студенти, при вивченні матеріалу

 

 

Поточне тестування та самостійна робота

Залік

 

Сума

 

Модуль 1

Модуль 2

Модуль 3

Модуль 4

 

ЗМ 1

ЗМ 2

 

ЗМ 5

ЗМ 6

 

ЗМ 7

ЗМ 8

 

ЗМ 9

ЗМ 10

100

20

20

20

20

20

Шкала оцінювання: національна та ECTS

Сума балів за всі види навчальної діяльності

Оцінка ECTS

Оцінка за національною шкалою

для екзамену, курсового проекту (роботи), практики

для заліку

90 – 100

А

відмінно 

зараховано

82-89

В

добре

74-81

С

64-73

D

задовільно

60-63

Е

35-59

FX

незадовільно з можливістю повторного складання

не зараховано з можливістю повторного складання

0-34

F

незадовільно з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

не зараховано з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

10.  Політика курсу

Політика щодо строків складання завдань. Роботи, які здаються із порушенням термінів без поважних причин, оцінюються на нижчу оцінку (75% від можливої максимальної кількості балів). Перескладання тестів відбувається  на нижчу оцінку.

Політика щодо академічної доброчесності. Списування під час написання модулів заборонені (в т. ч. із використанням мобільних телефонів). Мобільні пристрої можна використовувати лише під час підготовки практичних завдань на заняттях.

Максимальна оцінка за залік – 20 балів. Залік складається з питань теоретичного курсу. Підсумкова оцінка з дисципліни: дорівнює сумі балів всіх модулів, індивідуального домашнього завдання та заліку.

Порядок зарахування пропущених занять: пропущені лекційні або практичні заняття необхідно відпрацювати і захистити у встановленому порядку.

Захист пропущених занять відбувається відповідно до графіку консультацій викладача.

Дотримання академічної доброчесності здобувачами освіти передбачає:

- самостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання (для осіб з особливими освітніми потребами ця вимога застосовується з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей);

- посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;

- дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;

- надання достовірної інформації про результати власної (наукової, творчої) діяльності, використані методики досліджень і джерела інформації.