Робоча програма навчальної дисципліни «Історія будівництва та архітектури.

Дисципліна «Історія будівництва та архітектури» в системі знань  передбачає надання студентам знань про історичний розвиток архітектури та основні етапи будівництва: сучасні тенденції розвитку вітчизняного та зарубіжного будівництва та архітектури; методики проектування будівельних об’єктів у різні історичні епохи; зв'язок і залежність архітектурної форми від світогляду, уподобань, політики, економіки, релігійних канонів та моди у різні історичні періоди у різних країнах; найвідоміших майстрів будівельної справи та архітекторів світу – їх творчість і становлення, методи проектування, персональний склад у розвиток світової архітектури. Історія будівництва та архітектори на території України. Зародження вітчизняної будівельної школи. Відомі українські архітектури. Сучасні тенденції в архітектурі та будівництві України. Метою викладання дисципліни є надання  студентам знань і розуміння витоків історичного розвитку та сучасних тенденцій світового та вітчизняного будівництва та архітектури, які є базовими поняттями у професійній підготовці менеджерів будівельної галузі.

Завдання вивчення навчальної дисципліни:

-                     Вміння фіксувати, аналізувати та творчо використовувати текстову та візуальну інформацію щодо світового та українського досвіду розвитку історії будівництва та архітектури.

-                     вміння виділяти прогресивні тенденції в будівництві та архітектурній науці;

-                     вміння самостійно визначати композиційні особливості типів споруд у різні історичні епохи, розпізнавати стилі та їх деталізацію;

-                     розуміти шляхи використання функціональних, композиційних, естетичних особливостей будівельних т архітектурних об’єктів різних стилів для архітектурно-художньої виразності  сучасної національної архітектури.

-                     В результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен набути такі компетентності:

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати такі компетентності:

Інтегральна компетентність: здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми, які характеризуються комплексністю і невизначеністю умов, у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів соціальних та поведінкових наук.

Загальні компетентності:

К3 1. Здатність реалізовувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського(демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

КЗ 2.  Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності та примножувати досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

 К3 3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу.

КЗ 4. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

КЗ 6. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

КЗ 8. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій.

КЗ 9. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

КЗ 12. Здатність генерувати нові ідеї(креативність).

КЗ.13. Цінування та повага різноманітності та мультикультурності.

КЗ.15. Здатність діяти на основі етичних міркувань.

Спеціальні компетентності:

СК 6. Здатність діяти соціально відповідально і свідомо.

СК.11. Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі спілкування.

СК.15. Здатність формувати та демонструвати лідерські якості та поведінкові навички.

Очікувані програмні результати навчання:

ПРН 1. З’ясовувати свої права та обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського суспільства, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина України.

ПРН 2. Зберігати моральні, культурні та примножувати досягнення суспільства, використовувати різі вили та форми рухової активності для ведення здорового способу життя.

ПРН 3. Демонструвати знання теорій, методів і функцій менеджменту, сучасних концепцій лідерства..

ПРН 4. Демонструвати навички виявлення проблеми та обґрунтування управлінських рішень.

ПРН 6. Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень.

ПРН 12. Організовувати правові, соціальні та економічні наслідки функціонування організації.

ПРН 15. Демонструвати здатність діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних міркувань (мотивів), повагу до різноманітності та міжкультурності.

ПРН 16. Демонструвати навички самостійно роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.

ПРН 17. Виконувати дослідження індивідуально та/або в групі під керівництвом лідера.