Мета дисципліни «Організація праці менеджера» є формування у майбутніх фахівців теоретичних і прикладних знань у галузі організації праці менеджера організацій різноманітних форм власності, уміння організовувати особисту працю й працю підлеглих, навчити вправно акумулювати основними управлінськими документами, використання отриманих знань в практичній діяльності

Завдання «Організація праці менеджера» як навчальної дисципліни – сформувати у студентів компетенції за таким переліком:

-       вивчення теоретико-методологічних основ організації праці менеджера;

-       ознайомлення з історією становлення і розвитку підходів і технологій управління кадрами, управління персоналом, управління людськими ресурсами;

-       набуття знань з технології і методів управлінської діяльності;

-       набуття знань з основ наукової організації праці;

-       вибір оптимальних форм якісного аналізу розподілу та кооперації управлінської праці;

-       ознайомлення з головними складовими планування особистої роботи менеджера;

-       вивчення принципів делегування відповідальності;

-       ознайомлення з особливостями національної ділової культури, її роль і місце в системі управлінської діяльності, організація робочих місць;

-       набуття знань з основ документування в управлінні;

набуття практичних знань зі змісту і послідовності дій менеджера в організації та проведення нарад та зборів.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати:

інтегральна компетентність:

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми, які характеризуються комплексністю і невизначеністю умов, у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів соціальних та поведінкових наук.

загальні компетентності:

ЗК 2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності та примножувати досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

ЗК 3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу.

ЗК 4. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК 5. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

ЗК 8. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

ЗК 9. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

ЗК 10. Здатність до проведення досліджень на відповідному рівні.

ЗК 11. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.

ЗК 12. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

ЗК 15. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).

спеціальні компетентності:

СК 6. Здатність діяти соціально відповідально і свідомо.

СК 7. Здатність обирати та використовувати сучасний інструментарій менеджменту.

СК 8. Здатність планувати діяльність організацій та управляти часом.

СК 9. Здатність працювати в команді та налагоджувати міжособистісну взаємодію при вирішенні професійних завдань.

СК 10. Здатність оцінювати виконувані роботи, забезпечувати їх якість та мотивувати персонал організації.

 

 

очікувані програмні результати навчання:

ПР 3. Демонструвати знання теорій, методів і функцій менеджменту, сучасних концепцій лідерства.

ПР 4. Демонструвати навички виявлення проблем та обґрунтування управлінських рішень.

ПР 6. Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень.

ПР 8Застосовувати методи менеджменту для забезпечення ефективності діяльності організації.

ПР 9. Демонструвати навички взаємодії лідерства, командної роботи.

ПР 10. Мати навички обґрунтування дієвих інструментів мотивування персоналу організації.

ПР 11. Демонструвати навички аналізу ситуації та здійснення комунікації у різних сферах діяльності організації.

ПР 14.  Ідентифікувати причини стресу, адаптувати себе та членів команди до стресової ситуації, знаходити засоби до її нейтралізації.

ПР 15. Демонструвати здатність діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних міркувань (мотивів), повагу до різноманітності ті між культурності.

ПР 16. Демонструвати навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.

ПР 17. Виконувати дослідження індивідуально та/або в групі під керівництвом лідера