МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЗАПОРІЗЬКА ПОЛІТЕХНІКА»
Кафедра філософії
(найменування кафедри)
СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Педагогічна майстерність
(назва навчальної дисципліни)
освітня програма (спеціалізація) Облік і оподаткування
спеціальність 071 Облік і оподаткування
(код і назва спеціальності)
галузь знань: 07 Управління та адміністрування
ступінь вищої освіти: магістерський
(назва ступеня вищої освіти)
|
Затверджено на засіданні кафедри ______________________________________ (найменування кафедри)
Протокол №____ від _________________ р. |
м. Запоріжжя 2020
| |
Назва дисципліни |
Педагогічна майстерність (нормативна) |
Рівень вищої освіти |
Другий (магістерський) рівень |
Викладач |
Бондаревич Ірина Миколаївна канд. філос. наук., доцент, доцент кафедри філософії |
Контактна інформація викладача |
061769-82-85, bondarevych@ukr.net |
Час і місце проведення навчальної дисципліни |
5 корпус, а. 547а |
Обсяг дисципліни |
90 годин, 3 кредити (лекції - 14 годин, практичні, семінарські - 14 годин, самостійна робота - 62 години. Вид контролю- залік |
Консультації |
Згідно з графіком консультацій |
| |
Дисципліни, вивчення яких має передувати дисципліні Педагогічна майстерність : «Психологія» «Філософія» «Історія української культури». Дисципліни, для вивчення яких є обов'язковими знання, здобуті при вивченні дисципліни Педагогічна майстерність: «Інноваційний розвиток підприємства» «Методологія наукових досліджень» «Соціальна відповідальність». | |
Характеристика навчальної дисципліни |
|
Сучасний світ професійних комунікацій як ніколи потребує вміння налагоджувати взаємодію і організовувати процеси спільної кооперації. Сучасні педагогічні технології, що ґрунтуються на підставах суб’єкт-суб’єктної парадигми, дозволяють ефективно зрощувати потенціал колективних зусиль на грунті самореалізації окремого індивіда. Дисципліна «Педагогічна майстерність» сприяє набуттю наступних компетентностей Загальні компетентності: ЗК01. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми. ЗК05. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). ЗК06. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ЗК07. Здатність працювати в міжнародному контексті. ЗК08. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності). ЗК09. Цінування та повага різноманітності та мультикультурності. ЗК10. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів). ЗК12. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. Фахові компетентності: СК08. Здатність виконувати адміністративно-управлінські функції у сфері діяльності суб’єктів господарювання, органів державного сектору. Очікувані результати навчання: ПР01. Вміти розвивати та підвищувати свій загальнокультурний і професійний рівень, самостійно освоювати нові методи роботи та знання щодо комплексного бачення сучасних проблем економіки та управління. ПР16. Здійснювати публічні ділові і наукові комунікації задля вирішення комунікативних завдань державною та іноземними мовами. ПР18. Дотримуватися норм професійної та академічної етики, підтримувати врівноважені стосунки з членами колективу (команди), споживачами, контрагентами, контактними аудиторіями. ПР19. Вміти проектувати, планувати і проводити пошукові і розвідувальні роботи, здійснювати їх інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення
| ||||
| ||||
Метою курсу «Педагогічної майстерності» є формування компетентності студентів-магістрів в галузі організації педагогічної, дослідної, організаційної, управлінської діяльності з урахуванням потреб її учасників в самореалізації. | ||||
| ||||
Завданням курсу «Педагогічної майстерності» є вивчення психологічних і педагогічних засад викладання педагогічної майстерності – теорії педагогічної культури, прийомів педагогічної техніки, критеріїв компетентності та професіоналізму, основ педагогічної взаємодії (етики педагогічної діяльності і мовлення, специфіки управління навчально-виховним процесом). | ||||
| ||||
У короткій формі описується основний зміст та структура навчальної дисципліни. | ||||
| ||||
№ тижня |
Назва теми |
|
Кількість годин | |
|
Поняття педагогічної майстерності. Ціннісна компонента педагогічної майстерності |
|
| |
|
Психологічна компонента педагогічної майстерності |
|
| |
|
Педагогічна техніка як основа педагогічної майстерності |
|
| |
|
|
|
| |
|
Експертиза та передбачення педагогічних конфліктів |
|
| |
|
|
|
| |
| ||||
| ||||
| ||||
Види контролю (поточний, рубіжний) проміжна атестація. Форма контролю - залік.
| ||||
| ||||
У разі відвідування всіх занять і своєчасного виконання всіх завдань самостійної роботи може бути використана наступна схема оцінювання: підсумкова оцінка за семестр визначається як середня оцінка за засвоєння тем першого та другого змістовних модулів та рубіжних опитувань. У разі невідвідування певних тем та несвоєчасного виконання завдань самостійної роботи оцінка може знижуватись шляхом віднімання певної кількості балів у відповідності до вищевказаної таблиці. Зниження оцінки може бути скомпенсоване шляхом відпрацювання пропущених занять та виконання додаткових завдань. Академічна доброчесність: студент повинен виконувати всі види робіт самостійно. У разі виявлення ознак плагіату будь-який вид робіт не зараховується. |
- Викладач: Бондаревич Ірина