МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЗАПОРІЗЬКА ПОЛІТЕХНІКА»

 

Кафедра філософії

(найменування кафедри)

 

 

 

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Педагогічна майстерність

(назва навчальної дисципліни)

освітня програма (спеціалізація) Облік і оподаткування

спеціальність 071 Облік і оподаткування

(код і назва спеціальності)

 

галузь знань: 07 Управління та адміністрування

 

ступінь вищої освіти: магістерський

(назва ступеня вищої освіти)

 

 

 

 

 

 

 

Затверджено на засіданні кафедри

______________________________________

(найменування кафедри)

 

Протокол №____ від _________________ р.

 

 

 

 

м. Запоріжжя 2020

  • Загальна інформація

Назва дисципліни

Педагогічна майстерність (нормативна)

Рівень вищої освіти

Другий (магістерський) рівень

Викладач

Бондаревич Ірина Миколаївна канд. філос. наук., доцент, доцент кафедри філософії

Контактна інформація викладача

061769-82-85, bondarevych@ukr.net

Час і місце проведення навчальної дисципліни

5 корпус, а. 547а

Обсяг дисципліни

90 годин, 3 кредити (лекції - 14 годин, практичні, семінарські - 14 годин, самостійна робота - 62 години. Вид контролю- залік

Консультації

Згідно з графіком консультацій

  • Пререквізіти і постреквізіти навчальної дисципліни

Дисципліни, вивчення яких має передувати дисципліні Педагогічна майстерність : «Психологія» «Філософія» «Історія української культури». Дисципліни, для вивчення яких є обов'язковими знання, здобуті при вивченні дисципліни Педагогічна майстерність: «Інноваційний розвиток підприємства» «Методологія наукових досліджень» «Соціальна відповідальність».

Характеристика навчальної дисципліни

 

Сучасний світ професійних комунікацій як ніколи потребує вміння налагоджувати взаємодію і організовувати процеси спільної кооперації. Сучасні педагогічні технології, що ґрунтуються на підставах суб’єкт-суб’єктної парадигми, дозволяють ефективно зрощувати потенціал колективних зусиль на грунті самореалізації окремого індивіда. Дисципліна «Педагогічна майстерність» сприяє набуттю наступних компетентностей

Загальні компетентності:

ЗК01. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.

ЗК05. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

ЗК06. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК07. Здатність працювати в міжнародному контексті.

ЗК08. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).

ЗК09. Цінування та повага різноманітності та мультикультурності.

ЗК10. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).

ЗК12. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

Фахові компетентності:

СК08. Здатність виконувати адміністративно-управлінські функції у сфері діяльності суб’єктів господарювання, органів державного сектору.

Очікувані результати навчання:

ПР01. Вміти розвивати та підвищувати свій загальнокультурний і професійний рівень, самостійно освоювати нові методи роботи та знання щодо комплексного бачення сучасних проблем економіки та управління.

ПР16. Здійснювати публічні ділові і наукові комунікації задля вирішення комунікативних завдань державною та іноземними мовами.

ПР18. Дотримуватися норм професійної та академічної етики, підтримувати врівноважені стосунки з членами колективу (команди), споживачами, контрагентами, контактними аудиторіями.

ПР19. Вміти проектувати, планувати і проводити пошукові і розвідувальні роботи, здійснювати їх інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення

  • Мета вивчення навчальної дисципліни

Метою курсу «Педагогічної майстерності» є формування компетентності студентів-магістрів в галузі організації педагогічної, дослідної, організаційної, управлінської діяльності з урахуванням потреб її учасників в самореалізації.

  • Завдання вивчення дисципліни

Завданням курсу «Педагогічної майстерності» є вивчення психологічних і педагогічних засад викладання педагогічної майстерності – теорії педагогічної культури, прийомів педагогічної техніки, критеріїв компетентності та професіоналізму, основ педагогічної взаємодії (етики педагогічної діяльності і мовлення, специфіки управління навчально-виховним процесом).

  • Зміст навчальної дисципліни

У короткій формі описується основний зміст та структура навчальної дисципліни.

  • План вивчення навчальної дисципліни

№ тижня

Назва теми

Форми організації навчання

 

Кількість годин

  • 1.

Поняття педагогічної майстерності. Ціннісна компонента педагогічної майстерності

  • лек/сем/сам.р
  • 3/2/9
  • 2.

Психологічна компонента педагогічної майстерності

  • лек/сем/сам.р
  • 2/2/10
  • 3.

Педагогічна техніка як основа педагогічної майстерності

  • лек/сем/сам.р
  • 2/3/9
  • 4.
  • Ораторська майстерність педагога. Невербальна комунікація педагога
  • лек/сем/сам.р
  • 3/2/9
  • 5.

Експертиза та передбачення педагогічних конфліктів

  • лек/сем/сам.р
  • 2/3/10
  • 6.
  • Шляхи вдосконалення професійно-педагогічної майстерності
  • лек/сем/сам.р
  • 2/2/10
  • Самостійна робота
  • Подається інформація щодо графіку самостійної роботи, який включає види СР, кількість годин на виконання, години консультативної допомоги та контрольні заходи
  •  
  • Система та критерії оцінювання курсу

Види контролю (поточний, рубіжний) проміжна атестація. Форма контролю - залік.

 

  • Політика курсу

У разі відвідування всіх занять і своєчасного виконання всіх завдань самостійної роботи може бути використана наступна схема оцінювання: підсумкова оцінка за семестр визначається як середня оцінка за засвоєння тем першого та другого змістовних модулів та рубіжних опитувань.

У разі невідвідування певних тем та несвоєчасного виконання завдань самостійної роботи оцінка може знижуватись шляхом віднімання певної кількості балів у відповідності до вищевказаної таблиці. Зниження оцінки може бути скомпенсоване шляхом відпрацювання пропущених занять та виконання додаткових завдань.

Академічна доброчесність: студент повинен виконувати всі види робіт самостійно. У разі виявлення ознак плагіату будь-який вид робіт не зараховується.

  •