Студент повинен знати:  тематику практичного курсу другої іноземної мови; такі форми мовленнєвої діяльності, як доповідь, бесіда, дискусія; активний словник (приблизно 6000 слів в усному та писемному спілкуванні), мовленнєві зразки та граматичний матеріал, передбачений програмою; граматичний і лексичний матеріал, правила висловлювання своєї думки у прямому спілкуванні в ситуаціях, які імітують спілкування в реальних обставинах; правила запиту інформації та реагування на репліки; правила формулювання своїх думок та ставлення до подій; різні стилістичні регістри в усному та письмовому спілкуванні з друзями, незнайомцями, колегами, працедавцями та з людьми різного віку і соціального статусу, маючи при цьому різні наміри спілкування; правила ведення бесіди (запитувати і відповідати, коментувати) з партнером або в групі що за темою пов'язані з навчанням та спеціальністю

Компетентності, яких набуває студент при вивченні. Загальні компетентності: розширення свого філологічного кругозору, аналітичне ставлення до дійсності, вироблення належного мовленнєвого стилю освіченої людини, філософське розуміння законів природи і суспільства. Фахові компетентності: формування знань про знакову (семіотичну) природу мови; про співвідношення мови і мислення, мови і суспільства, про системно-ієрархічну організацію та співвідношення мови і мовлення, про рівні мовної системи, їх одиниці та їх взаємодію; про внутрішні та зовнішні фактори мовного розвитку, основи типологічної та генеалогічної класифікації мов, а також про розселення германців в Європі та їх роль в епоху великого переселення народів; про роль готської мови у становленні та розвитку германських мов; про характерні риси фонетичної та граматичної (під)системи гер. мов у спільно-, давньогерманський та сучасний періоди їх розвитку; про загальні та особливі закономірності розвитку системи герм. мов.

1.      Мета вивчення навчальної дисципліни

Практична: формувати у студентів загальні комунікативні мовленнєві компе­тенції (лінгвістичну, соціолінгвістичну і прагматичну) для забезпечення їхнього ефективного спілкування в академічному середовищі

Освітня: формувати у студентів загальні компетенції (декларативні знання, вміння й навички, компетенцію існування та вміння вчитися), сприяти розвитку здібностей до самооцінки та здатності до самостійного навчання, що дозволятиме студентам продовжувати навчання в академічному і професійному середовищі як під час навчання у ВНЗ, так і після отримання диплома про вищу освіту

 

Вивчення курсу передбачає володіння студентом  таких знань та вмінь:

знати:

фонетичні, лексичні та граматичні явища мови, що вивчається;

стратегії читання як мовленнєвого вміння за рахунок формування усіх його видів;

близько 5000 лексичних одиниць (слів та зворотів) в межах пройдених тем;

певний обсяг соціокультурних особливостей мови, що вивчається, за рахунок читання відповідних текстів, застосування ілюстративного матеріалу тощо.

вміти:

- розуміти друковані тексти за темами, що вивчаються;

- висловлюватися в межах згаданих тем;

- долати чинники, що перешкоджають розумінню під час спілкування;

- письмово оформлювати свою думку у межах 20 речень.


Завдання по курсам на сайті кафедри:

https://zp.edu.ua/kafedra-teoriyi-ta-praktiki-perekladu

З 6.04 до 24.04

1. Грамматика: впр. 10, 12, 14 стор.70-74 з роздаткового матеріал, тема відмінювання прикметників розібрати за таблицями та відео уроком,

2. Підручник: стор 254 теорія прочитати, впр. 2 стор 255, стор 264 теорія прочитати, впр. 2 стор 265, стор 275 теорія прочитати, впр. 2 стор 276, Урок 34 слова вивчити, впр В, С, впр 6, текст з АБС письмовий переклад, впр 18,19 (всі письмово)

3. Креативне завдання: Намалювати (чи накреслити схематично) власний супермаркет декілька поверхів і різні відділи, застосувати слова з теми "Покупки"

4. Домашнє читання Текст стор 109-116 "Chinin" з усіма вправами письмово

 Ресурс  розміщення навчальних матеріалів:

А. В. Овчинникова, А. Ф. Овчинников Читай по-немецки. Сборник адаптированных текстов. – М.:ОНИКС, 2001. – 179

Овчинникова А.В., Овчинников А.Ф. 500 упражнений по грамматике немецкого языка. -   М.,ОНИКС, 2000. – 318 с.

Попов А. А., Попок М. Л.  Практический курс немецкого языка– Т. 1. -  М.: Лист, 1999. - 464 с.

Пирогов Н. А. , Васильченко С. Г. Сборник упражнений по грамматике немецкого языка. - Екатиринбург: Урал. пед институт, 1999. - 205с.

https://www.youtube.com/watch?v=3mHvliNzLMM

Контроль, зворотний зв'язок і звітність студента (терміни, електронний ресурс тощо):

Кожного тижня перевірка та обговорення Д. з. з кожним студентом, пояснення незрозумілих питань в вайбері, скайпі та на пошті викладача.

Завдання за адресою https://classroom.google.com/c/Njc1MjU1NDc2ODZa   Код курсу 4ru6vgj