Мета: формування сучасного управлінського мислення та системи спеціальних знань у галузі менеджменту та маркетингу, формування розуміння концептуальних основ системного управління організаціями, прийняття адекватних управлінських рішень; просування товарів на ринку з урахуванням задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства.

Завданнями дисципліни є: розуміння сутності маркетингового менеджменту його цілей, завдань та  передумов виникнення; вивчення напрямів застосування теоретичних та методичних основ маркетингового менеджменту в практичній діяльності; усвідомлення системи управління товарною, ціновою, розподільчою та комунікаційною політикою фірми;  вивчення принципів формування та використання конкурентних переваг на ринку;  проведення аналізу ефективності управління діяльністю організацій  на основі маркетингу.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати загальні компетенції:

ЗК 2. Здатність застосовувати отримані знання в практичних ситуаціях.

ЗК 3. Знання та розуміння предметної області професійної діяльності

ЗК 6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК 8. Здатність до креативного та критичного мислення

ЗК 9. Здатність приймати обґрунтовані рішення

 фахові компетенції:

 ФК 4. Здатність описувати економічні та соціальні процеси і явища на основі теоретичних та прикладних моделей, аналізувати і змістовно інтерпретувати отримані результати

ФК 11.  Здатність використовувати аналітичний та методичний інструментарій для обґрунтування економічних рішень

ФК 14.  Здатність проводити аналіз функціонування та розвитку суб’єктів господарювання, стану функціональних підсистем підприємств, організацій та установ.

ФК 15. Здатність поглиблено аналізувати проблеми і явища в одній або декількох професійних сферах у межах спеціальності