Метою навчальної дисципліни "Захист прав споживачів" є надання здобувачам вищої освіти цілісної та логічно-послідовної системи наукових знань щодо придбання, використання (споживання) товарів і послуг, про положення чинного законодавства України у сфері захисту прав споживачів, що регулює відносини між споживачами товарів, робіт і послуг та виробниками і продавцями товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг різних форм власності, а також формування у них високого рівня правової свідомості і правової культури та готовність брати відповідальність за результатами прийнятих управлінських рішень.

Завдання навчальної дисципліни "Захист прав споживачів": 

- розвинення правового мислення здобувачів вищої освіти, оволодіння ними систематизованими теоретичними знаннями у сфері захисту прав споживачів;

- вміння самостійно аналізувати національне законодавство у сфері захисту прав споживачів і застосовувати в професійній діяльності;

- вміння грамотно оцінювати юридичні факти та вільно орієнтуватися в сучасному правовому полі України;

- вміння застосовувати відповідні правові норми щодо притягнення до юридичної відповідальності суб’єктів господарювання за порушення законодавства про захист прав споживачів;

- виховання високого рівня правової свідомості, поважного ставлення до Конституції та законів України;

- формування правової культури та відповідальності за результати прийнятих управлінських рішень.