Мета: отримання студентами комплексних знань про принципи та закономірності функціонування будівельного підприємства як господарської системи, про методи планування та управління діяльністю будівельного підприємства з метою підвищення ефективності його діяльності.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Економіка будівництва» є:

- оволодіння економічними знаннями, які дозволять майбутнім фахівцям виконувати техніко-економічні розрахунки, пов’язані з різними господарськими ситуаціями в будівельній організації;

- обґрунтування економічної ефективності реалізації нових організаційно-технологічних та управлінських рішень у будівництві;

- оцінювання економічної ситуації та прогнозування можливих змін на ринку будівельних послуг;

- набуття студентами практичних навичок розрахунку основних економічних показників, що характеризують роботу будівельного підприємства, а також розрахунку кошторисної вартості будівництва об’єкту і договірної ціни на будівельну продукцію.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

інтегральну компетентність: Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, які характеризуються комплексністю і невизначеністю умов, у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів соціальних та поведінкових наук.

загальні компетентності:

ЗК3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу.

ЗК4. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК8. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

ЗК9. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

ЗК12. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

фахові компетентності:

СК2. Здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища.

СК10. Здатність оцінювати виконувані роботи, забезпечувати їх якість та мотивувати персонал організації.

СК11. Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління.

СК12. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення.

додаткова компетентність:

ДК1. Здатність вчитися та оволодівати сучасними знаннями в площині діяльності будівельного підприємства.

очікувані програмні результати навчання:

ПР4. Демонструвати навички виявлення проблем та обґрунтування управлінських рішень.

ПР6. Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень.

ПР11. Демонструвати навички аналізу ситуації та здійснення комунікації у різних сферах діяльності організації.

ПР16. Демонструвати навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.

додатковий програмний результат навчання:

ПР18. Самостійно аналізувати діяльність будівельного підприємства, виконувати техніко-економічне обґрунтування, оцінювати економічні ризики при експлуатації будівель, споруд та інженерних систем.