Мета: формування у студентів фундаментальних знань з основних напрямків маркетингу, особливостями маркетингу  на підприємствах , методологічних аспектів організації маркетингової діяльності . 

Вивчення дисципліни «Маркетинг»  надасть студентам теоретичні навички  та засвоєння понять щодо  категорій маркетингу та сучасних тенденцій у цій галузі знань, опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності на підприємствах ослуг, набуття здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності.

Завдання: ознайомлення студентів  з особливостями маркетингової діяльності підприємств , вивчення теоретичних понять маркетингу та надання майбутнім фахівцям знань та навичок в  розробці  функцій управління та реалізації ефективної  маркетингової стратегії, орієнтованої на ринкові  умови.

Рекомендації до вивчення. Вивчення дисципліни базується на знаннях з дисциплін «Основи економічної теорії»,  «Економіка підприємства», зокрема на таким базових поняттях як  “організація маркетингової діяльності”, “цілі маркетингової діяльності”, “структура маркетингової служби”, “маркетингові комунікації”, “розробка маркетингових концепцій”, “конкурентоспроможність ”, “цінова політика ”.

В результаті вивчення дисципліни «Основи маркетингу»   студент повинен знати:

- задачі, методи  передумови виникнення  маркетингу;

- сутність, характеристику маркетингу і його сучасну концепцію;

особливості маркетингу транспортних послуг;

- сутність маркетингової товарної політики

- сутність маркетингової цінової політики

- сутність маркетингової комунікаційної політики .

 

вміти:

 - володіти теоретичними знаннями основ маркетингу, творчо переосмислити досвід управління  маркетингом зарубіжними компаніями, звернути увагу на головні проблеми управління, від рішення яких залежить життєздатність та довгостроковий успіх підприємства;

- володіти основними інструментами маркетингової товарної, цінової  та комунікаційної політики підприємства транспорту. 

1.    загальні  компетенції:

2.    Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

3.    Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

4.    Здатність до використання інформаційних і комунікаційних технологій.

5.    Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

6.    Здатність приймати обґрунтовані рішення.

7.    Здатність вчитися та оволодівати сучасними знаннями.

8.    Здатність працювати автономно та в команді.

9.    Здатність виявляти зворотні зв’язки та корегувати свої дії з їх врахуванням.