Мета дисципліни «Психологія роботи дизайнера» полягає в формуванні у студентів знань про природу особистісних явищ в сфері професійної діяльності дизайнера, наданні студентам теоретико-методологічних знань психології творчості, закономірностей перебігу творчого процесу талановитих та геніальних людей, характеристик особистості творчих людей та їх душевні особливості, умов і закономірностей розвитку творчого потенціалу особистості, а також у формуванні та реалізації інтегративних інтелектуальних умінь і практичних навичок у майбутній професійній діяльності.

У курсі підготовки студентів навчальна дисципліна «Психологія роботи дизайнера» – це одна із психологічних дисциплін, що передбачає систематизацію розширення та поглиблення знань студентів, одержаних у ВНЗ під час вивчення предметів гуманітарного циклу. Основними завданнями дисципліни є засвоєння студентами структури особистості, основних парадигм її вивчення, методів науково-психологічного дослідження творчої діяльності, механізмів творчої діяльності, вікової динаміки розвитку творчих здібностей, психологічних  чинників, що впливають на розвиток творчої особистості, структури творчого процесу, засобів та технік стимуляції творчої діяльності. Курс орієнтований на вироблення вмінь та навичок щодо застосування:

–               розкриття основних понять психології праці та професіології;

–               розгляд складових теорії особистості;

–               формування системи наукових понять і науково впорядкованих базових уявлень про усі істотні аспекти активності людини як суб'єкта праці;

–               застосовувати знання сучасної психологічної науки стосовно вивчення та дослідження праці;

–               добирати діагностичний матеріал відповідно до мети психологічного дослідження професійної діяльності дизайнера;

–               використовувати експериментальні методи дослідження продуктів творчої діяльності;

–               аналізувати сучасні психологічні концепції та теорії творчості;

–               володіти технологією проведення психологічного тренінгу як засобу стимуляції творчості у професійній діяльності;

користуватися психологічними джерелами із психології праці, професіології. психології творчості та іншою допоміжною довідковою літературою.