Метою викладання дисципліни «Теоретичні основи проектування оснастки» є вивчення основ проектування ливарної оснастки. з використанням високопродуктивного обладнання і техніко – економічним обгрунтуванням прийнятих технічних рішень.
Завдання : Головним завданням вивчення цієї дисципліни є навчитися аналізувати конструкції деталей з метою визначення можливості її виготовлення одним із ливарних методів.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати
загальні компетентності: ...
1. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми;
2. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт;
3. Здатність вчитися та оволодівати сучасними знаннями;
4. Здатність працювати в команді;
5. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях;
6. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій для вирішення поставленної задачі;
7. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово;
8. Здатність о адаптації та дій у новій ситуації;
9. Здатність до абстрактного мислення,аналізу та синтезу;
10. Здатність працювати автономно;
11. Здатність генерувати нові ідеї (креативність);
12. Здатність приймати обгрунтовані рішення;
13. Здатність планувати та управляти часом;
фахові компетентності:
1. Здатність застосовувати системний підхід до вирішення проблем прикладної механіки;
2. Здатність демонструвати практичні інженерні навички у спеціалізації обладнання та технології ливарного виробництва;
3. Здатність застосовувати і інтегрувати знання і розуміння інших інженерних спеціальностей;
4. здатність здійснити бібліографічний пошук науково-технічних джерел за проблемою, що вивчається; користуючись вітчизняною та зарубіжною системами класифікації, фондами науково-технічної і патентної інформації, Internet за допомогою відомих методів;
5. здатність обґрунтувати впровадження технологічного процесу виробництва виливків з чорних та кольорових металів, виходячи з аналізу вітчизняної та зарубіжної практики застосування технологічних процесів ливарного виробництва, з урахуванням існуючих вимог щодо експлуатації виробу;;
6. здатність аналізуючи технічну документацію визначити загальні та специфічні вимоги до металу чи сплаву виливка;
7. спираючись на креслення деталі та технічні умови на виливок, користуючись нормативами і методиками розрахунків ливарних елементів, із застосуванням комп‘ютерних методів, розробити технологію виготовлення виливка;
8. використовуючи відомості про сутність, переваги, недоліки і область застосування ливарних технологій, базуючись на заданий типовий технологічний процес визначити його необхідні параметри, що забезпечать виготовлення виливків відповідної якості (- виходячи з технічного завдання на виливок, на підставі нормативно-технічної документації, використовуючи державні та галузеві стандарти, враховуючи технічні характеристики наявного устаткування, обрати доцільний технологічний процес;
9. використовуючи креслення технології виливка, нормативні та довідкові дані, відомими методами розрахувати елементи і розробити креслення технологічного оснащення для виготовлення виливків.
Техніко-економічний і екологічний аналізи використовуваних технологічних процесів дають можливість студентам опанувати елементи як економічних, так і екологічних знань.
очікувані програмні результати навчання:
знати:
- специфічні особливості процесу проектування, етапи; психологію творчості проектувальника;
- загальні відомості про ливарні заготовки, їх види, способи отримання, матеріали і їх технологічні властивості;
- основи проектування заготовок і конструювання, виготовлення і експлуатації оснастки.
вміти:
- проаналізувати технологічність конструкції виливка;
- методами, які підвищують технологічність виливка забезпечити його розмірну і геометричну точність, міцність, експлуатаційну надійн- Викладач: Алексєєнко Ольга
- Викладач: Воденніков Сергій
- Викладач: Тирса Сергій