Програма дисципліни «Електронна комерція» орієнтована на глибоке та ґрунтовне засвоєння студентами нового напряму розвитку комерційної діяльності. На сьогоднішній час спостерігається зміщення акцентів з комунікаційної та інформаційно-пошукової функцій Інтернету на реалізацію з його допомогою завдань сучасного бізнесу. Метою викладання навчальної дисципліни «Електронна комерція» є формування компетентностей стосовно виконання ділових операцій та угод з використанням електронних засобів. Завдання дисципліни: – вивчення теоретичних і практичних засад електронної комерції, типів електронних платежів, методів захисту інформації; – набуття вмінь та навичок оцінювати стан електронної комерційної діяльності в організації з метою створення стратегічних конкурентних переваг для компанії, організацію бізнесу в Інтернет, диверсифікацію діяльності компаній.