Мета: вивчення машинобудівних матеріалів та придбання навичок у формуванні інформації щодо їх властивостей, вирішення практичних питань, пов’язаних із вибором матеріалу та найбільш раціональних варіантів їх термічного оброблення.
Завдання: розвинути знання та практичних навичок студентів в напрямку вивчення особливостей впливу легування на структуру та властивості матеріалів.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати:
загальні компетентності:
К3.01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
К3.02. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
К3.03. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
К3.04. Здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
КЗ.05. Здатність приймати обґрунтовані рішення.
спеціальні (фахові) компетентності:
КC.02. Здатність забезпечувати якість матеріалів та виробів.
КC.03. Здатність ефективно використовувати технічну літературу та інші джерела інформації в галузі матеріалознавства.
КC.06. Здатність використовувати практичні інженерні навички при вирішенні професійних завдань.
КС.07. Здатність застосовувати знання і розуміння наукових фактів, концепцій, теорій, принципів і методів, необхідних для підтримки діяльності в сфері матеріалознавства.
Очікувані програмні результати навчання:
ПРН1. Володіти логікою та методологією наукового пізнання.
ПРН2. Знати та вміти використовувати знання фундаментальних наук, що лежать в основі відповідної спеціалізації матеріалознавства, на рівні, необхідному для досягнення інших результатів освітньої програми.
ПРН3. Володіти засобами сучасних інформаційних та комунікаційних технологій та професійної діяльності.
ПРН4. Передавати свої знання, рішення і підґрунтя їх прийняття фахівцям і неспеціалістам в ясній і однозначній формі.
ПРН7. Володіти навичками, які дозволяють продовжувати вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
ПРН8. Уміти застосовувати свої знання для вирішення проблем в новому або незнайомому середовищі.
ПРН27. Знання основних груп матеріалів та здатність обґрунтовано здійснювати їх вибір для конкретного використання.- Учитель: Микита Айкін
- Учитель: Юлія Кононенко