МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЗАПОРІЗЬКА ПОЛІТЕХНІКА»
Кафедра філософії
(найменування кафедри)
СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Психологія педагогічної майстерності
(назва навчальної дисципліни)
Освітня програма: промисловий дизайн,
дизайн середовища,
графічний дизайн
(назва освітньої програми)
Спеціальність: 022 Дизайн
(найменування спеціальності)
Галузь знань: 02 Культура і мистецтво
(найменування галузі знань)
Ступінь вищої освіти: магістр
(назва ступеня вищої освіти)
|
Затверджено на засіданні кафедри ____філософії____ (найменування кафедри) Протокол № _9_ від __15.06.2021__ р. |
м. Запоріжжя 2021
| |
Назва дисципліни |
Психологія-педагогічної майстерності (вибіркова) |
Рівень вищої освіти |
Другий (магістерський) рівень |
Викладач |
Бондаревич Ірина Миколаївна канд. філос. наук., доцент, доцент кафедри філософії |
Контактна інформація викладача |
061769-82-85, bondarevych@ukr.net |
Час і місце проведення навчальної дисципліни |
5 корпус, а. 547а |
Обсяг дисципліни |
135 годин, 4,5 кредити (лекції - 28 годин, практичні, семінарські - 14 годин, самостійна робота - 93 години. Вид контролю- залік |
Консультації |
Згідно з графіком консультацій |
| |
Дисципліни, вивчення яких має передувати дисципліні Психологія-педагогічної майстерності : Академічний живопис. Основи наукових досліджень Нові технології у макетуванні/ Комп'ютерне моделювання у макетуванні. Дисципліни, для вивчення яких є обов'язковими знання, здобуті при вивченні цієї дисципліни Психолого-педагогічні основи викладацької діяльності : Естетичні проблеми дизайну, Сучасне візуальне мистецтво. | |
Характеристика навчальної дисципліни |
|
Сучасний світ професійних комунікацій як ніколи потребує вміння налагоджувати взаємодію і організовувати процеси спільної кооперації. Сучасні педагогічні технології, що ґрунтуються на підставах суб’єкт-суб’єктної парадигми, дозволяють ефективно зрощувати потенціал колективних зусиль на грунті самореалізації окремого індивіда. Дисципліна Психологія-педагогічної майстерності сприяє набуттю наступних компетентностей Загальні компетентності: Здатність генерувати нові ідеї (креативність). Вміння виявляти, ставити та розв’язувати проблеми. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності). Здатність розробляти та керувати проектами. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. Фахові компетентності: Здатність проведення проектного аналізу усіх впливових чинників і складових проектування та формування авторської концепції проекту. Здатність розуміти і використовувати причинно-наслідкові зв'язки у розвитку дизайну та сучасних видів мистецтв. Володіння теоретичними і методичними засадами навчання та інтегрованими підходами до фахової підготовки дизайнерів; планування власної науково-педагогічної діяльності. Очікувані результати навчання: 1. Генерувати ідеї для вироблення креативних дизайн-пропозицій, вибудовувати якісну та розгалужену систему комунікацій, застосовувати основні концепції візуальної комунікації у мистецькій та культурній сферах. 2. Розробляти науково-обґрунтовану концепцію для розв’язання фахової проблеми. 3. Обирати певну модель поведінки при спілкуванні з представниками інших професійних груп різного рівня. 4. Представляти результати діяльності у науковому та професійному середовищі в Україні та поза її межами. 13. Обирати оптимальні методи викладання матеріалу студентській аудиторії в межах фахових компетентностей; вміти програмувати, організовувати та здійснювати навчально-методичне забезпечення фахових дисциплін. | ||||||
| ||||||
Метою курсу «Психологія-педагогічної майстерності» є формування компетентності студентів-магістрів в галузі організації педагогічної, дослідної, організаційної, управлінської діяльності з урахуванням потреб її учасників в самореалізації. | ||||||
| ||||||
Завданням курсу «Психологія педагогічної майстерності» є вивчення психологічних і педагогічних засад викладання педагогічної майстерності – теорії педагогічної культури, прийомів педагогічної техніки, критеріїв компетентності та професіоналізму, основ педагогічної взаємодії (етики педагогічної діяльності і мовлення, специфіки управління навчально-виховним процесом). | ||||||
| ||||||
Зміст навчальної дисципліни «Вступ до викладацької діяльності» структурований двома змістовними модулями теоретичного і практичного характеру відповідно: Змістовний модуль 1 Теорія педагогічної майстерності Змістовний модуль 2 Практика педагогічної майстерності | ||||||
| ||||||
№ тижня |
Назва теми |
|
Кількість годин | |||
|
|
|
| |||
|
|
|
| |||
|
|
|
| |||
|
|
|
| |||
|
|
|
| |||
|
|
|
| |||
| ||||||
|
|
|
| |||
|
Виконання індивідуального тематичного завдання. |
10 |
5 балів у загальних 100 | |||
|
Виконання індивідуального тематичного завдання. |
13 |
10 балів у загальних 100 | |||
|
Виконання індивідуального тематичного завдання. |
7 |
5 балів у загальних 100 | |||
|
Виконання індивідуального тематичного завдання. |
13 |
10 балів у загальних 100 | |||
|
Виконання індивідуального тематичного завдання. |
7 |
5 балів у загальних 100 | |||
|
Виконання індивідуального тематичного завдання. |
10 |
5 балів у загальних 100 | |||
| ||||||
| ||||||
Види контролю (поточний, рубіжний) проміжна атестація. Форма контролю - залік.
| ||||||
| ||||||
У разі відвідування всіх занять і своєчасного виконання всіх завдань самостійної роботи може бути використана наступна схема оцінювання: підсумкова оцінка за семестр визначається як середня оцінка за засвоєння тем першого та другого змістовних модулів та рубіжних опитувань. У разі невідвідування певних тем та несвоєчасного виконання завдань самостійної роботи оцінка може знижуватись шляхом віднімання певної кількості балів у відповідності до вищевказаної таблиці. Зниження оцінки може бути скомпенсоване шляхом відпрацювання пропущених занять та виконання додаткових завдань. Академічна доброчесність: студент повинен виконувати всі види робіт самостійно. У разі виявлення ознак плагіату будь-який вид робіт не зараховується. |
- Викладач: Бондаревич Ірина