Мета: розширити знання студентів із дисципліни «Методи структурного аналізу матеріалів» і залучити до наукової роботи.

Завдання: розвинення знань та практичних навичок студентів в напрямку вивчення особливостей кількісної оцінки характеристик зміцнювальної фази та прогнозування їх впливу на властивості сплавів.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати:

загальні компетентності:

К3.01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

К3.02. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

К3.03. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

спеціальні (фахові) компетентності:

КC.01. Здатність застосовувати відповідні кількісні математичні, фізичні і технічні методи і комп’ютерне програмне забезпечення для вирішення інженерних матеріалознавчих завдань.

КC.06. Здатність використовувати практичні інженерні навички при вирішенні професійних завдань.

Очікувані програмні результати навчання:

ПРН1. Володіти логікою та методологією наукового пізнання.

ПРН2. Знати та вміти використовувати знання фундаментальних наук, що лежать в основі відповідної спеціалізації матеріалознавства, на рівні, необхідному для досягнення інших результатів освітньої програми.

ПРН3. Володіти засобами сучасних інформаційних та комунікаційних технологій та професійної діяльності.

ПРН7. Володіти навичками, які дозволяють продовжувати вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

ПРН9. Уміти експериментувати та аналізувати дані.

ПРН10. Уміти поєднувати теорію і практику для розв’язування завдань матеріалознавства.