Мета викладання дисципліни «Менеджмент та маркетингові дослідження» є вивчення студентами основних понять, категорій і засад з основних напрямків менеджменту і маркетингу, особливостями менеджменту і маркетингу на підприємствах.
Вивчення дисципліни «Менеджмент та маркетингові дослідження» надасть студентам теоретичні навички з управління з метою виховання їх управлінцями нового типу: високопрофесійних, в широкому колі економічних, соціальних та технологічних питань, з почуттям відповідальності за результати діяльності підприємства.
Завдання дисципліни «Менеджмент та маркетингові дослідження» є
- ознайомлення студентів з функціями менеджменту;
- вивчення теоретичних понять менеджменту та маркетингу;
- надання майбутнім фахівцям знань та навичок в розробці стратегій управління та маркетингових досліджень;
- розробка ефективної маркетингової стратегії, орієнтованої на ринкові умови.
- Викладач: Круглікова Валентина