Мета викладання дисципліни  «Менеджмент та маркетингові дослідження» є  вивчення студентами основних понять, категорій і засад з основних напрямків менеджменту і маркетингу, особливостями менеджменту і маркетингу  на підприємствах. 

Вивчення дисципліни «Менеджмент та маркетингові дослідження» надасть студентам теоретичні навички з управління з метою виховання  їх  управлінцями нового типу: високопрофесійних, в широкому колі економічних, соціальних та технологічних питань, з почуттям відповідальності за результати діяльності підприємства.

 

       Завдання дисципліни «Менеджмент та маркетингові дослідження» є

-              ознайомлення студентів  з функціями менеджменту;

-              вивчення теоретичних понять менеджменту та маркетингу;

-               надання майбутнім фахівцям знань та навичок в  розробці  стратегій управління та маркетингових досліджень;

-              розробка ефективної маркетингової стратегії, орієнтованої на ринкові  умови.