Метою вивчення дисципліни «Економіка консалтингового бізнесу»  є засвоєння студентами  системи управлінського консультування, її можливостей у вирішенні важливих управлінських питань. Велика частина всіх консультаційних послуг пов'язана з використанням систем і методів, вживаних у таких сферах, як планування бізнесу і забезпечення управлінською інформацією; планування операцій і контроль над ними; інтеграція бізнес-процесів; управління запасами; обробка замовлень; розвиток продажу; облік персоналу і мотивація.

         Основними завданнями курсу є ознайомлення з теоретичною сутністю консалтингового бізнесу; вироблення навичок самостійної роботи з розробки рекомендацій щодо ефективного використання потенціалу управлінського консультування в розвитку реального бізнесу, а також вміння пошуку необхідної інформації.

    В результаті вивчення дисципліни студенти повинні оволодіти термінологією, навичками та економічними знаннями у сфері консалтингового бізнесу. Ці знання дозволять студентам використовувати теоретичні та практичні знання  як інструмент з діагностики стану бізнесу, з`ясовувати причини існуючих труднощів, прогнозувати стратегічні перспективи, готувати прийняття управлінських  рішень.

Згідно з вимогами програми студенти повинні:

- досконало оволодіти спеціальними знаннями у сфері консалтингового бізнесу на рівні сучасних вимог. Студенти мають знати види організаційно-правових форм консалтингового бізнесу, та розуміти принципи ефективних взаємовідносин між консультантом та клієнтською організацією.

- вміти застосовувати: термінологію, навички та знання як комплексний та ефективний засіб обґрунтування господарських рішень з урахуванням залучення внутрішніх та зовнішніх консультантів. 

- засвоїти: основні терміни з дисципліни; сутність етапів управлінського консультування, маркетингові підходи щодо просування консалтингових послуг; особливості цінової політики консалтингових фірм.