Метою викладання навчальної дисципліни «Діагностика і дефектоскопія матеріалів та виробів» є оволодіння фахівцями теоретичних основ діагностики та дефектоскопії, принципів побудови технічних засобів діагностування в матеріалознавстві, практичними навичками контролю матеріалів і виробів і набуття ними відповідних загальних та професійних компетенцій які основані на зазначених в освітньо-професійній програмі (ОП).

Завдання дисципліни: підготовка фахівців, що володіють основними принципами діагностування, побудови алгоритмів діагностування, вибором засобів діагностування, забезпечення знань з основних неруйнівних методів дослідження та контролю матеріалів і виробів. У результаті вивчення дисципліни «Діагностика і дефектоскопія матеріалів та виробів» студент повинен отримати: 

загальні компетентності:

- здатність до системного мислення, аналізу та синтезу К3.06;

- навички використання інформаційних і комунікаційних технологій К3.07;

фахові компетентності:

- здатність продемонструвати розуміння проблем якості матеріалів та виробів КС.02;

- здатність продемонструвати розуміння питань використання технічної літератури та інших джерел інформації в галузі матеріалознавства КС.03;

- здатність працювати в групі над великими інженерними проектами у сфері матеріалознавства КС.04;

- здатність застосовувати системний підхід до вирішення інженерних матеріалознавчих проблем КС.05;

- здатність виконувати дослідницькі роботи в галузі матеріалознавства, обробляти та аналізувати результати експериментів, складати звіти КС.12;

- здатність демонструвати розуміння необхідності дотримання професійних і етичних стандартів КС.14;

Очікувані програмні результати навчання. Результати навчання дисципліни деталізують такі програмні результати навчання:

-        уміти експериментувати та аналізувати дані ПРН 09;

Здатність поєднувати теорію і практику для розв'язування інженерного завдання ПРН 10;

Знати інженерні дисципліни, що лежать в основі спеціальності, на рівні, необхідному для досягнення інших результатів програми, в тому числі певна обізнаність в їх останніх досягненнях ПРН 13;

Уміти використовувати базові методи аналізу речовин, матеріалів та відповідних процесів з коректною інтерпретацією результатів