Мета вивчення навчальної дисципліни: оволодіння базовими теоретичними знаннями та набуття практичних навичок з ідентифікації економічних ризиків та їх оцінювання.
Завдання навчальної дисципліни: засвоєння теоретичних засад функціонування аудиту як системи незалежного фінансового контролю; опанування законодавчих актів, нормативно-інструктивних документів, міжнародних стандартів аудиту, професійної етики аудиторів; набуття практичних навичок з організації та планування аудиту, виконання комплексу окремих аудиторських процедур, надання аудиторських послуг, оформлення робочих та підсумкових документів аудитора.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувачі вищої освіти повинні отримати:
1) загальні компетентності:
ЗК 1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК 2. Здатність застосовувати отримані знання в практичних ситуаціях.
ЗК 3. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК 4. Здатність спілкуватися іноземною мовою.
ЗК 5. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
ЗК 6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК 7. Здатність працювати в команді.
ЗК 8. Здатність виявляти ініціативу та підприємливість.
ЗК 9. Прагнення до збереження навколишнього середовища.
ЗК 10. Здатність діяти відповідально та свідомо.
ЗК 11.Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
ЗК 12. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя
2) спеціальні компетентності:
СК 10. Здатність до бізнес-планування та оцінювання результатів діяльності у сфері підприємництва з урахуванням ризиків
Фахові компетентності, яких набуватимуть здобувачі в процесі вивчення навчальної дисципліни
Компетенції згідно освітньої програми |
Складові компетентності |
Здатність до бізнес-планування та оцінювання результатів діяль-ності у сфері підприємництва з урахуванням ризиків |
Здатність ідентифікувати економічні ризики діяльності господарюючих суб’єктів |
Здійснювати вимірювання фінансових ризиків, як складової портфелю внутрішніх ризиків підприємства |
|
Здійснювати вимірювання комерційних ризиків, як складової портфелю внутрішніх ризиків підприємства |
|
|
Здійснювати вимірювання інвестиційних ризиків, як складової портфелю внутрішніх ризиків підприємства |
Здійснювати прогнозування економічних ризиків підприємства |
|
Визначати можливості щодо мінімізації та упередження виникнення економічних ризиків підприємства |
|
Вживати заходи з управління економічними ризиками в різних сферах господарської діяльності |
Очікувані програмні результати навчання:
1. Ідентифікувати економічні ризики діяльності господарюючих суб’єктів;
2. Демонструвати знання та вміння з вимірювання фінансових ризиків, як складової портфелю внутрішніх ризиків підприємства;
3. Демонструвати знання та вміння з вимірювання комерційних ризиків, як складової портфелю внутрішніх ризиків підприємства;
4. Демонструвати знання та вміння з вимірювання інвестиційних ризиків, як складової портфелю внутрішніх ризиків підприємства;
5. Демонструвати знання та вміння з прогнозування економічних ризиків під-приємства;
6. Демонструвати знання та вміння визначати можливості щодо мінімізації та упередження виникнення економічних ризиків підприємства;
7. Демонструвати знання та вміння визначати Вживати заходи з управління економічними ризиками в різних сферах господарської діяльності.
- Викладач: Остапенко Василь