Мета вивчення навчальної дисципліни: оволодіння базовими теоретичними знаннями та набуття практичних навичок з ідентифікації економічних ризиків та їх оцінювання.

Завдання навчальної дисципліни: засвоєння теоретичних засад функціонування аудиту як системи незалежного фінансового контролю; опанування законодавчих актів, нормативно-інструктивних документів, міжнародних стандартів аудиту, професійної етики аудиторів; набуття практичних навичок з організації та планування аудиту, виконання комплексу окремих аудиторських процедур, надання аудиторських послуг, оформлення робочих та підсумкових документів аудитора.

У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувачі вищої освіти повинні отримати:

 

1) загальні компетентності:

ЗК 1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК 2. Здатність застосовувати отримані знання в практичних ситуаціях.

ЗК 3. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

ЗК 4. Здатність спілкуватися іноземною мовою.

ЗК 5. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

ЗК 6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК 7. Здатність працювати в команді.

ЗК 8. Здатність виявляти ініціативу та підприємливість.

ЗК 9. Прагнення до збереження навколишнього середовища.

ЗК 10. Здатність діяти відповідально та свідомо.

ЗК 11.Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

ЗК 12. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя

 

2) спеціальні компетентності:

СК 10. Здатність до бізнес-планування та оцінювання результатів діяльності у сфері підприємництва з урахуванням ризиків

 

Фахові компетентності, яких набуватимуть здобувачі в процесі вивчення навчальної дисципліни 

Компетенції згідно освітньої програми

Складові компетентності

Здатність до бізнес-планування та оцінювання результатів діяль-ності у сфері підприємництва з урахуванням ризиків

Здатність ідентифікувати економічні ризики діяльності господарюючих суб’єктів

Здійснювати вимірювання фінансових ризиків, як складової портфелю внутрішніх ризиків підприємства

Здійснювати вимірювання комерційних ризиків, як складової портфелю внутрішніх ризиків підприємства

 

Здійснювати вимірювання інвестиційних ризиків, як складової портфелю внутрішніх ризиків підприємства

Здійснювати прогнозування економічних ризиків підприємства

Визначати можливості щодо мінімізації та упередження виникнення економічних ризиків підприємства

Вживати заходи  з управління економічними ризиками в різних сферах господарської діяльності

 

Очікувані програмні результати навчання:

1. Ідентифікувати економічні ризики діяльності господарюючих суб’єктів;

2. Демонструвати знання та вміння з вимірювання фінансових ризиків, як складової портфелю внутрішніх ризиків підприємства;

3. Демонструвати знання та вміння з вимірювання комерційних ризиків, як складової портфелю внутрішніх ризиків підприємства;

4. Демонструвати знання та вміння з вимірювання інвестиційних ризиків, як складової портфелю внутрішніх ризиків підприємства;

5. Демонструвати знання та вміння з прогнозування економічних ризиків під-приємства;

6. Демонструвати знання та вміння визначати можливості щодо мінімізації та упередження виникнення економічних ризиків підприємства;

7. Демонструвати знання та вміння визначати Вживати заходи  з управління економічними ризиками в різних сферах господарської діяльності.