Дисципліна "Аналіз стратегії виробничої діяольності підприємства" підготовлено для студентів спеціальності 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" для освітньої програми "Економіка підприємства".

Мета вивчення дисципліни „Аналіз стратегії виробничої діяльності підприємства” – вивчення методики та техніки проведення аналітичних досліджень для обґрунтування стратегічних управлінських рішень, виявлення резервів підвищення ефективності виробництва.

Завдання навчальної  дисциплінизасвоєння основних принципів та особливостей дії економічних законів на розвиток виробничої діяльності підприємства через знання особливостей економічного розвитку діяльності в різних умовах функціонування.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати такі загальні  компетенції:

 Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу

 Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях

 Здатність спілкуватися державною мовою  як усно, та і письмово

 Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій

 Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел

 Здатність працювати в команді

 Здатність виявляти ініціативу та підприємливість

 

Фахові компетенції:

-                Знати організацію аналізу стратегії виробничої діяльності, вивчення інформаційної бази;

-                Здатність застосовувати методи проведення аналізу стратегії виробничої діяльності;

-                Здатність прогнозувати діяльність підприємства;

-                Здатність проводити аналіз стратегії виробничої діяльності  підприємства.

-    Знати інформаційні джерела, що використовуються  для проведення стратегічного      аналізу та  методи проведення аналізу виробничої діяльності.

-      Вміти знаходити оптимальні  рішення щодо стратегії управління виробництвом;

-                 Вміти прогнозувати  подальший розвиток  діяльності підприємства;

-                Робити  науково-обгрунтовані висновки та давати рекомендації щодо впровадження нових напрямків економічної стратегії розвитку бізнесу.

Отримані знання будуть необхідні  студентам для виконання аналітичних досліджень  під час виробничих, переддипломних практик, при написанні випускних кваліфікаційних (дипломних, магістерських робіт) та у подальшій професійній діяльності.