Мета: формування здатностей самостійно мислити, приймати управлінські рішення, виконувати економічні розрахунки для ефективного здійснення господарської діяльності на рівні промислового підприємства.                

Завдання вивчення дисципліни "Економіка за видами діяльності" пов'язані з формуванням:

-     системи взаємозалежних (взаємообумовлених і взаємозалежних) факторів виробництва й реалізації продукції на підприємстві;

-     інструментарію (системи принципів, методів і показників), що забезпечує порівнянну вартісну оцінку витрат і результатів діяльності підприємства;

-     аналітичного апарату й організаційної основи, що гарантують пошук і реалізацію найбільш ефективних шляхів виробництва й реалізації продукції;

-     мотиваційного інструментарію, необхідного для того, щоб визначати мету й знаходити засоби досягнення ефективного господарювання;

-     вивчення теорії та методологічних засад засвоєння практичних навичок управління підприємством, формування вмінь ефективного використання ресурсного і виробничо-господарського потенціалу.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності:

КЗ.06. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.

КЗ.07. Здатність до використання інформаційних і комунікаційних технологій.

КЗ.11. Здатність працювати в команді.

фахові компетентності:

КС.01. Здатність застосовувати відповідні кількісні математичні, фізичні і технічні методи і комп'ютерне програмне забезпечення для вирішення інженерних матеріалознавчих завдань.

КС.03. Здатність ефективно використовувати технічну літературу та інші джерела інформації в галузі матеріалознавства.

КС.04. Здатність працювати в групі над великими інженерними проектами у сфері матеріалознавства.

КС.13. Здатність враховувати соціальні, екологічні, етичні, економічні та комерційні міркування, що впливають на реалізацію технічних рішень.

 

Очікувані програмні результати навчання:

ПРН2. Знати та вміти використовувати знання фундаментальних наук, що лежать в основі відповідної спеціалізації матеріалознавства, на рівні, необхідному для досягнення інших результатів освітньої програми.

ПРН9. Уміти експериментувати та аналізувати дані.

ПРН11. Демонструвати навички спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

ПРН19. Уміти виявляти, формулювати і вирішувати матеріалознавчі завдання відповідно до спеціальності; розуміти важливість нетехнічних (суспільство, здоров'я і безпека, охорона навколишнього середовища, економіка, промисловість) обмежень.

ПРН23. Описувати послідовність підготовки та обчислювати економічну ефективність виробництва матеріалів та виробів з них.