Мета: формування здатностей самостійно мислити, приймати управлінські рішення, виконувати економічні розрахунки для ефективного здійснення господарської діяльності на рівні промислового підприємства.
Завдання вивчення дисципліни "Економіка за видами діяльності" пов'язані з формуванням:
- системи взаємозалежних (взаємообумовлених і взаємозалежних) факторів виробництва й реалізації продукції на підприємстві;
- інструментарію (системи принципів, методів і показників), що забезпечує порівнянну вартісну оцінку витрат і результатів діяльності підприємства;
- аналітичного апарату й організаційної основи, що гарантують пошук і реалізацію найбільш ефективних шляхів виробництва й реалізації продукції;
- мотиваційного інструментарію, необхідного для того, щоб визначати мету й знаходити засоби досягнення ефективного господарювання;
- вивчення теорії та методологічних засад засвоєння практичних навичок управління підприємством, формування вмінь ефективного використання ресурсного і виробничо-господарського потенціалу.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати
загальні компетентності:
КЗ.06. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
КЗ.07. Здатність до використання інформаційних і комунікаційних технологій.
КЗ.11. Здатність працювати в команді.
фахові компетентності:
КС.01. Здатність застосовувати відповідні кількісні математичні, фізичні і технічні методи і комп'ютерне програмне забезпечення для вирішення інженерних матеріалознавчих завдань.
КС.03. Здатність ефективно використовувати технічну літературу та інші джерела інформації в галузі матеріалознавства.
КС.04. Здатність працювати в групі над великими інженерними проектами у сфері матеріалознавства.
КС.13. Здатність враховувати соціальні, екологічні, етичні, економічні та комерційні міркування, що впливають на реалізацію технічних рішень.
Очікувані програмні результати навчання:
ПРН2. Знати та вміти використовувати знання фундаментальних наук, що лежать в основі відповідної спеціалізації матеріалознавства, на рівні, необхідному для досягнення інших результатів освітньої програми.
ПРН9. Уміти експериментувати та аналізувати дані.
ПРН11. Демонструвати навички спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ПРН19. Уміти виявляти, формулювати і вирішувати матеріалознавчі завдання відповідно до спеціальності; розуміти важливість нетехнічних (суспільство, здоров'я і безпека, охорона навколишнього середовища, економіка, промисловість) обмежень.
ПРН23. Описувати послідовність підготовки та обчислювати економічну ефективність виробництва матеріалів та виробів з них.
- Викладач: Бобко Наталія
- Викладач: Лівошко Тетяна
- Викладач: Ткаченко Алла