1. Мета: формування у майбутніх фахівців системи знань та практичних навичок організації надання послуг та управління підприємствами сфери обслуговування, а також забезпечення можливості використання одержаних знань для підвищення конкурентоспроможності та ефективності функціонування вітчизняних підприємств цієї сфери господарювання.

    Завданням навчальної дисципліни є:   

    - розкриття організаційно-економічних засад сервісного менеджменту, що закладено в основу сучасного управління розвитком підприємств сектору обслуговування;

    - формування цілісної системи знань про способи, методи, форми організації виробництва та реалізації послуг у ринковому середовищі;

    - вивчення інструментарію і методів аналізу процесів організації та управління діяльністю в сфері обслуговування, оцінки і оптимізації її основних параметрів;

    - ознайомлення та узагальнення практичного досвіду вітчизняних і зарубіжних підприємств сфери обслуговування;

    - вироблення практичних навичок у майбутніх фахівців щодо організації, управління, раціоналізації, диверсифікації процесів реалізації послуг;

    - формування знань і вмінь з розроблення і організування виконання планів, програм, конкурентних стратегій на ринку послуг. 

    У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен отримати

    загальні компетентності:

    1. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях;

    2. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності;

    3. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово;

    4. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій;

    5. Здатність працювати  у міжнародному контексті;

    6. Здатність генерувати нові ідеї (креативність);

    7. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;

    8. Здатність до проведення досліджень на відповідному рівні.

    фахові компетентності:

    1. Здатність визначати та описувати характеристики організації;

    2. Здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти ії з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища;

    3. Здатність визначати перспективи розвитку організації;

    4. Здатність    обирати          та        використовувати      сучасний інструментарій менеджменту;

    5. Здатність працювати в команді та налагоджувати міжособистісну взаємодію при вирішенні професійних завдань;

    6.Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення;

    7. Здатність формувати та демонструвати лідерські якості та поведінкові навички.

    Очікувані програмні результати навчання:

    -  демонструвати знання теорій, методів і функцій менеджменту, сучасних концепцій лідерства;

    -  демонструвати навички виявлення проблеми та обґрунтування управлінських  рішень;

    -  описувати зміст функціональних сфер діяльності організації;

    -  виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень;

    -  виявляти навички організаційного проектування;

    -  застосовувати методи менеджменту для забезпечення ефективності діяльності організації;

    -  показувати навички обґрунтування дієвих інструментів мотивування персоналу організації;

    -  оцінювати правові, соціальні та економічні наслідки функціонування організації;

    -  спілкуватись в усній та письмовій формі державною та іноземною мовами;

    -  демонструвати здатність діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних міркувань (мотивів), повагу до різноманітності та міжкультурності;

    -  виконувати дослідження індивідуально та/або в групі під керівництвом лідера. 

     

    Теми лекційних та практичних занять

    Тема 1: «Організація і технологія надання послуг як сфера комерційної діяльності і як галузь наукових знань»

    Тема 2 : «Економіко-правове регулювання організації та технології надання послуг»

    Тема 3: «Субєктний склад і структура виробництва послуг»

    Тема 4: «Загальні особливості і конкуренція на ринку послуг»

    Тема 5: «Організація і технологія надання побутових послуг»

    Тема 6: «Організація і технологія надання соціально-культурних послуг»

    Тема 7: «Технологія надання житлово-комунальних послуг»

    Тема 8: «Особливості надання послуг пасажирського транспорту»

    Тема 9: «Організація надання послуг зв’язку»

    Тема 10 «Особливості надання інформаційно-консультативних послуг»

    Тема 11: «Організація міжнародної торгівлі послугами»

    Тема 12 : «Стандарти та якість обслуговування»