Мета: визначити загальні форми реклами, її функції для галузі туризму та визначити роль рекламного звернення для просування туристського продукту.

Завдання:

Методичні – викласти теоретичні основи та методологічні особливості застосування системного підходу у вивченні закономірностей, форм і методів діяльності по створенню і продажу туристичного продукту, активному впливу на ринок і споживачів, адаптації до ринкового середовища.

Пізнавальні – сформувати уявлення про сучасний стан розвитку реклами в сфері туристичного обслуговування. Висвітлити принципи, методи та механізми реалізації рекламного продукту в туристичній сфері.

Практичні – формувати практичні навички роботи студентів зі спеціальною літературою, орієнтувати їх на інтенсивну роботу, критичне осмислення здобутих знань, ознайомити з основами реклами в сфері туристичного обслуговування.