Метою викладання навчальної дисципліни «Соціальна екоономіка» є набуття навичок аналізу закономірностей виникнення, становлення, формування та розвитку соціальної економіки, розуміння її загальних ознак та спільних рис, засвоєння її особливостей залежно від об’єктивних та суб’єктивних чинників.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Соціальна економіка» є сприяти розумінню органічних зв’язків і залежностей економічних взаємин з політичними, соціокультурними, моральними, етичними, психологічними та іншими аспектами життєдіяльності людини; визначити пріоритет людини як особистості, що формується в складному, динамічному, суперечливому навколишньому середовищі ; пов’язати навчальний курс із формуванням нової закономірності в економічній теорії — плюралізмом методологій у вивченні соціально-економічної реальності, що уможливлює належну оцінку й переоцінку конкретних економічних проблем через призму розгорнутої філософської й соціологічної думки.

Досягненню поставлених цілей та завдань, розвитку позначених знань, умінь та навичок сприятиме самостійна робота студентів, виконання ними індивідуальних завдань.

 Згідно вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні  отримати у результаті вивчення навчальної дисципліни:

   У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен  отримати

Загальні компетентності

−       здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях;

−       знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності;

−       здатність до усної та письмової професійної комунікації англійською мовою;

−       навички використання інформаційних і комунікаційних технологій;

−       здатність приймати обґрунтовані рішення;

−       навички міжособистісної взаємодії;

−       здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;

−       здатність до адаптації та дії в новій ситуації;

−       здатність виявляти ініціативу та підприємливість;

−       здатність свідомо та соціально-відповідально діяти на основі етичних міркувань.

Фахові компетентності

−       здатність виявляти закономірності функціонування сучасної економіки на мікро- та макрорівні.

−       здатність використовувати нормативні та правові акти, що регламентують професійну діяльність.

−       здатність застосовувати комп’ютерні технології обробки даних для вирішення економічних завдань, здійснення аналізу інформації та підготовки аналітичних звітів;

−       здатність використовувати аналітичний та методичний інструментарій для обґрунтування;

−       здатність проводити аналіз функціонування та розвитку суб’єктів господарювання та стану функціональних підсистем підприємств, організацій та установ;

−       здатність описувати економічні та соціальні процеси і явища на основі теоретичних та прикладних моделей, аналізувати і змістовно інтерпретувати отримані результати;

−       здатність аналізувати та розв’язувати завдання у сфері регулювання економічних та соціально-трудових відносин;

−       навички використання сучасних джерел економічної, соціальної, управлінської, облікової інформації для складання службових документів та аналітичних звітів;

−       здатність поглиблено аналізувати проблеми і явища в одній або декількох професійних сферах у межах.

−       здатність використовувати аналітичний та методичний інструментарій для обґрунтування.