Метою вивчення дисципліни «Документознавство» є – ознайомлення студентів із сучасними вимогами до організації роботи з документами та оволодіння навичками складання та оформлення службових документів, з організаційно-функціональною структурою служб діловодства, , а також порядок укладання договорів.

Основними завданнями вивчення дисципліни ознайомлення з нормативно-методичною базою, що регламентує діловодство на сучасному етапі; вивчення комплексу документів, що використовуються для оформлення управлінських дій, правил їх складання;           ознайомлення з технологіями, що пов’язані з організацією документообігу, порядком підготовки і передачі справ на архівне зберігання;            оволодіння навичками складання та оформлення документів відповідно до інструкцій та стандартів;    оволодіння навичками складання договорів;            раціональна організація самостійної роботи студентів.

Досягненню поставлених цілей та завдань, розвитку позначених знань, умінь та навичок сприятиме самостійна робота студентів, виконання ними індивідуальних завдань.

Згідно вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні  отримати у результаті вивчення навчальної дисципліни:

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен  отримати

Загальні компетентності:

−       здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях;

−       знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності;

−       здатність до усної та письмової професійної комунікації англійською мовою;

−       навички використання інформаційних і комунікаційних технологій;

−       здатність приймати обґрунтовані рішення;

−       навички міжособистісної взаємодії;

−       здатність виявляти ініціативу та підприємливість;

−       здатність свідомо та соціально-відповідально діяти на основі етичних міркувань.

Фахові компетентності:

−       здатність використовувати нормативні та правові акти, що регламентують професійну діяльність;

−       здатність застосовувати комп’ютерні технології обробки даних для вирішення економічних завдань, здійснення аналізу інформації та підготовки аналітичних звітів;

−       здатність поглиблено аналізувати проблеми і явища в одній або декількох професійних сферах у межах спеціальності;

−       здатність використовувати знання, уміння й практичні навички в галузі економіки праці та соціально-трудових відносин, нормування, організації, фізіології та психології праці для підвищення ефективності управління персоналом підприємства

−       здатність визначати соціально- економічну ефективність організації праці, регулювання трудових процесів, управління персоналом та комплексного проектування праці.