1. Мета навчальної дисципліни

Метою вивчення дисципліни «Економічна статистика» є формування у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок кількісної та якісної оцінки різноманітних соціально-економічних явищ і процесів суспільного життя, опанування методів статистичного аналізу.

Основними завданнями  дисципліни є: висвітлення теоретичних аспектів сучасних методів статистичного аналізу різноманітних соціально-економічних явищ і процесів суспільного життя; формування у студентів практичних навичок і вмінь щодо кількісної та якісної оцінки економічних явищ та процесів; розвиток здібностей до науково-дослідної роботи, самостійності і відповідальності у роботі; формування професійних здібностей у майбутніх фахівців щодо статистичного аналізу.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності:

-      здатність зберігати моральні, культурні, наукові цінності та примножувати досягнення  суспільства  на  основі розуміння історії та  закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя;

-      здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;

-      здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях;

-      здатність спілкуватися державною мовою як  усно, так і письмово;

-      здатність спілкуватися іноземною мовою;

-      навички використання інформаційних і комунікаційних технологій;

-      здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

фахові компетентності:

–      здатність виявляти знання та розуміння проблем предметної області, основ функціонування сучасної економіки на мікро-, мезо-, макро-  та міжнародному рівнях;

–      розуміння особливостей провідних наукових шкіл та напрямів економічної науки;

–      здатність пояснювати економічні та соціальні процеси  і явища на основі теоретичних моделей, аналізувати  і  змістовно інтерпретувати отримані результати;

–      розуміння особливостей сучасної світової та національної економіки, їх інституційної структури, обґрунтування напрямів соціальної, економічної та зовнішньоекономічної політики держави;

–      здатність застосовувати економіко-математичні методи та моделі для вирішення економічних задач;

–      здатність застосовувати комп’ютерні технології та програмне забезпечення з обробки даних для вирішення економічних завдань, аналізу інформації та підготовки аналітичних звітів;

–      здатність аналізувати та розв’язувати завдання у сфері економічних та соціально-трудових відносин;

–      здатність прогнозувати на основі стандартних теоретичних та економетричних моделей соціально-економічні процеси;

–      здатність використовувати сучасні джерела економічної, соціальної, управлінської, облікової інформації для складання службових документів та аналітичних звітів;

–      здатність обґрунтовувати економічні рішення на основі розуміння закономірностей економічних систем і процесів та із застосуванням сучасного методичного інструментарію;

–      здатність проводити економічний аналіз функціонування та розвитку суб’єктів господарювання, оцінку їх конкурентоспроможності.