Спеціальності: 172 "Електронні комунікації та радіотехніка", 175 "Інформаційно-вимірювальні технології", 176 "Мікро- та наносистемна техніка", 151 "Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології  та робототехніка", 125 "Кібербезпека та захист інформації"

Освітні програми«Радіоелектронні апарати та засоби», «Інформаційні системи моніторингу та контролю», «Інтелектуальні технології мікросистемної радіоелектронної техніки», «Мікро- та наноелектронні прилади і пристрої», «Інженерія та програмування в радіоелектроніці», «Автоматизація, мехатроніка та робототехніка», «Інформаційні мережі зв’язку», «Безпека інформаційних і комунікаційних систем».

Ступінь вищої освіти: бакалавр

Мета та завдання навчальної дисципліни

Метою викладання навчальної дисципліни "Фізика" є формування у студентів базових теоретичних фізичних знань, практичних навичок розв’язання фізичних задач, уміння  орієнтуватись в потоці науково-технічної інформації, уміння  використовувати  фізичні законі в різних галузях техніки.

Основними завданнями вивчення дисципліни “Фізика” є

- формування у студентів наукового світогляду i сучасного фізичного мислення;

ознайомлення студентів з методами фізичного дослідження, методами рішення конкретних задач з різних галузей фізики;

формування навиків проведення фізичного експерименту;

формування уміння виділити конкретний фізичний зміст в прикладних задачах майбутньої спеціальності.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

- основні  фізичні  явища; 

- фундаментальні  закони природи;

- правила класичної та сучасної фізики;

- методи фізичних досліджень;

- внутрішні зв'язки між окремими розділами науки;

- основні числові значення фізичних величин у природі та в техніці;

вміти:

використовувати знання з курсу фізики при вивченні відповідних дисциплін за фахом;

- встановлювати зв'язок між явищами навколишнього світу на основі знання законів фізики та фундаментальних фізичних експериментів;

- застосувати фундаментальні закони фізики при розгляді окремих явищ, поєднуючи їх фізичну суть з аналітичними співвідношеннями;

- визначити загальні риси і суттєві відмінності змісту фізичних явищ та процесів, межі застосування фізичних законів;

- використовувати теоретичні знання для розв’язку задач різного типу, приймати обґрунтовані рішення; 

- складати план практичних дій щодо виконання експерименту, користуватися вимірювальними приладами, обладнанням, обробляти результати дослідження, робити висновки щодо отриманих результатів; 

- пояснювати принцип дії простих пристроїв, механізмів та вимірювальних приладів з фізичної точки зору;

- аналізувати графіки залежностей між фізичними величинами, робити висновки;

- правильно визначати та використовувати одиниці фізичних величин.

Для кращого засвоєння теоретичного матеріалу дисципліни протягом семестру заплановано виконання самостійних завдань у вигляді рефератів і індивідуальних завдань по розв’язанню задач.

На вивчення навчальної дисципліни у 1 семестрі відводиться 120 годин / 4 кредити ECTS для денної форми навчання.