Метою викладання навчальної дисципліни є вдосконалення знань і навичок, що стосуються опорно-рухової системи людини, формування уявлень про організм людини, як цілісну гармонійну систему, поглиблення знань про рух, механізми руху, його порушення і вплив на стан опорно-рухової системи

Завдання: Розглянути кінезіологію, як науку про рухи людини. Засвоїти основні біомеханічні принципи руху, закони руху. Сформувати уявлення про тіло людини, як цілісну біомеханічну систему. Засвоїти біомеханічні аспекти будови суглобів.  Вивчити поняття постава, нормальна постава, порушення постави, причини виникнення порушень постави. Розглянути основні види рухів хребта, особливості рухів хребта, особливості рухів верхньої та нижньої кінцівки.

В результаті вивчення дисципліни студент повинен знати: визначення кінезіології, її взаємозв’язки з іншими науками та місце в системі наук, визначення руху, закони руху, базові поняття, необхідні для характеристики руху, принципи регуляції руху, основні види рухів нижніх кінцівок, м’язи, що забезпечують рухи нижніх кінцівок, ознаки м’язового балансу і дисбалансу нижніх кінцівок, критерії нормальної постави, м’язи, що забезпечують нейтральне положення хребта, порушення постави, причини їх виникнення, основні види рухів хребта і м’язи, що їх забезпечують, основні види рухів верхніх кінцівок, м’язи, що забезпечують рухи верхніх кінцівок, ознаки м’язового балансу і дисбалансу верхніх кінцівок.

В результаті вивчення дисципліни студент повинен вміти: характеризувати тіло людини, як біомеханічну систему, характеризувати суглоб, як рухову структуру, визначати види рухів, напрям рухів використовуючи відповідну термінологію, визначати обсяг рухів, рухливість в суглобах нижніх кінцівок, визначати присутність м’язового дисбалансу нижніх кінцівок, визначати обсяг рухів, рухливість хребта, визначати присутність м’язового дисбалансу відділів хребта, визначати порушення постави, визначати обсяг рухів, рухливість в суглобах верхніх кінцівок, визначати присутність м’язового дисбалансу верхніх кінцівок