Метою викладання навчальної дисципліни “Психопатологія та клінічні основи інтелектуальних порушень” є ознайомлення з особливостями етіології, патогенезу та клінічних проявів порушень психофізичного розвитку, а також формування необхідних знань про особливості клінічного прояву інтелектуальних порушень для кваліфікованого здійснення професійної діяльності.

            Завдання вивчення дисципліни:

            1) сформувати поняття про норму і патології;

            2) висвітлити основні види порушень психічного розвитку;

            3) систематизувати та поглибити знання щодо сучасних підходів класифікації інтелектуальних порушень;

            4) створити уявлення про причини і механізми загального психічного недорозвинення;

            5) розкрити особливості структури інтелекту й особистості при різних формах розумової відсталості, прикордонних з нею станах;

            6) поглибити знання з особливостей етіології та патогенезу  розумової відсталості, ЗПР, РДА, ДЦП.