Метою викладання навчальної дисципліни «Ігри в логопедичній роботі» є поглиблення знань про зміст, мету та предмет, а також оволодіння методикою проведення ігор в логопедичній роботі з дітьми з різними мовленнєвими порушеннями.
Завдання вивчення дисципліни:
1) ознайомити студентів з історією виникнення ігор, їх видами;
2) навчити обирати ефективні методики проведення гри та використовувати в своїй професійній діяльності;
3) навчити студентів враховувати індивідуальні та психофізіологічні особливості дітей під час створення ігрових ситуацій;
4) формувати у студентів уміння правильно підбирати ігри з врахуванням мовленнєвого діагнозу та етапів корекційної роботи;
5) ознайомити студентів з нетрадиційними методами проведення ігор в логопедичній роботі та їх практичним використанням.