Метою викладання навчальної дисципліни “Логопсихологія” є здобуття знань про основні закономірності психічного розвитку в онтогенезі й особливості психічного розвитку дітей з порушеннями мовлення та психокорекційну роботу з ними, спираючись на знання суміжних наук (загальної й спеціальної психології, педагогіки та логопедії).
Завдання вивчення дисципліни:
1) висвітлити сучасні уявлення про суспільно-історичну сутність психіки людини, її розвиток у процесі взаємозв’язку із соціальним середовищем, закономірності психічного розвитку дитини;
2) розкрити теоретичні питання психофізіологічної природи мовленнєвої діяльності, особливості її формування в процесі онтогенезу і дизонтогенезу;
3) сформувати сутність феноменів відхилень у розвитку та їх закономірності, структуру мовленнєвого порушення;
4) ознайомити студентів з основними психологічними закономірностями розвитку, навчання і виховання дітей з порушеннями мовлення;
5) навчити студентів формам роботи та методам психологічної допомоги.