Метою навчальної дисципліни є навчання основам ділової англійськомовної комунікації у ситуаціях повсякденного та професійного життя; формування професійних та функціональних комунікативних компетенції у користуванні англійською мовою в ситуаціях ділового життя фахівців у галузі готельно-ресторанної справи. Досягнення мети здійснюється за умови інтегративного підходу до навчання, який включає: системний, когнітивний і термінологічний принципи загальної наукової методології; лінгвістичні методи стилістичного аналізу тексту; синтезу, реферування, інтерпретації тексту; літературознавчий і культурологічний підходи до освоєння явищ мови і культури. У навчальному процесі реалізуються також виховні і розвиваючі цілі, спрямовані на мотивацію духовного і професійного самовдосконалення, стимуляцію творчості, збагачення світогляду, гармонійний розвиток сильної і успішної особистості майбутнього менеджера готельно-ресторанної справи.

Формування і розвиток лінгвістичних знань сфери бізнесу взагалі і сфери надання послуг готельно-ресторанного бізнесу включає знання людей, їхньої поведінки, типів темпераменту, сильних і слабких рис характеру, проявів особистості залежно від обставин життя; знання звичаїв і традицій ведення бізнесу в різних культурах та вплив міжкультурних відмінностей на розуміння між діловими партнерами та на успішність в досягненні комунікативної мети в ситуаціях ділового професійного спілкування.

Завдання: розвивати пізнавальні і творчі здібності, здатність до абстрактного мислення, висловлювання думки в науковому стилі, навчитися давати наукове теоретичне обґрунтування ідеям, а також працювати з інформаційними джерелами в бібліотеці або в Інтернеті. Навчання має бути зорієнтоване на практичне застосування здобутих знань у гуманітарній сфері, зокрема в сфері готельно-ресторанної справи.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати загальні компетентності: знання базової ділової термінології та ділової професійної термінології, граматичних явищ, притаманних усному діловому стилю і текстам ділового змісту, знання стилістичних особливостей, кліше, структури професійних ділових паперів, зокрема листів, етикету спілкування з колегами і клієнтами, фонової інформації соціокультурного і країнознавчого змісту; фахові компетентності: вміння вірно і функціонально вживати ділову термінологію, застосовувати знання ділового етикету в ситуаціях професійної комунікації, читати і розуміти тексти ділового змісту, публіцистичні тексти популярних і професійних журналів, довідників, брошур і путівників, отримувати потрібну інформацію з публіцистичних та економічних джерел, робити переказ і коментувати отриману під час читання інформацію, вести діалоги та бесіди з клієнтами і партнерами в ситуаціях професійної галузі, виступати з презентацією або звітом.

Очікувані програмні результати навчання: досягнення поставлених цілей шляхом виконання зазначених вище завдань та набуття в процесі навчання ділової іноземної мови за професійним спрямуванням мовних професійних знань і навичок; вміння застосовувати набуті знання на практиці і в подальшій роботі; вміння ефективно застосовувати знання мови й етикету спілкування для досягнення комунікативних цілей у професійній галузі; постійне самовдосконалення, відкритість новим ідеям, розширення і збагачення мовного і культурного світогляду.    

 

Змістовий модуль 1.  Сфера надання послуг громадського харчування: сектори, специфіка функціонування та тенденції розвитку.

Тема 1. Back of catering. Setting up. Opening operations. Food hygiene. Kitchen safety and sanitation. Fire safety. Chef’s briefings. Clearing up.

Тема 2. Order Entry devices. Optimum restaurant Solutions. Closing operations. Standard recipes and costs. Menu pricing.

Тема 3. Arranging banquets. Food storage. Ordering food supplies. Nutrition. Dealing with problems and complaints. Menu types. Special dietary needs. Serving clients. Quality of service. Counter service.

Тема 4. Challenges for restaurant managers. Career options. Restaurant management skills. Being managed and being a manager. Organizing and running a meeting. How to behave at meetings.

 

Змістовий модуль 2. Управління сферою надання послуг громадського харчування

Тема 5. Quality in tourism. Quality assurance techniques. Customer journey. Standards of performance. Analysing the quality of customer service. Dealing with written complaints – letters and emails. Spoken and written complaints. Giving and receiving feedback well.

Тема 6. In catering companies: marketing the company’s services to prospective clients. National and local fast-food chains. Customisation. Good promotion and marketing strategy. Increasing sales

Тема 7. Building relationships and negotiating contracts with suppliers/vendors. Managing conversations. Changing the subject and staying on track. Building consensus. Functional language – Reaching agreement. Letter confirming an order.

Тема 8. Managing budgets. Income statements. Balance Sheets. Taking responsibility for financial management. Finding ventures to support. Running a decision-making meeting.