Мета: формування у студентів знання з інформаційного (комунікативного) менеджменту як процесу використання й управління інформаційними ресурсами організації з урахуванням особливостей інформації як стратегічного ресурсу та одного із засобів досягнення завдань, що стоять перед організацією, установою, фірмою; набуття навичок з управління інформаційними потоками з урахуванням особливостей інформації, обмінів інформацією через різні форми зв’язків між людьми, які спрямовані на досягнення цілей організації.
Завдання: ознайомлення з нормативно-методичною базою, що регламентує інформаційну діяльність на сучасному етапі; вивчення основоположних понять та термінології; ознайомлення з організацією пошуку, збирання та обробки даних і підготовки необхідної інформації для прийняття відповідних управлінських рішень.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати:
загальні компетентності:
- здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;
- здатність до пошуку,
- оброблення та аналізу інформації з різних джерел;
- навички міжособистісної взаємодії;
фахові компетентності:
- уміти використовувати сучасні джерела економічної, соціальної, управлінської, облікової інформації для складання службових документів та аналітичних звітів;
- здатність здійснення аналізу інформації та підготовки аналітичних звітів;
- здатність поглиблено аналізувати проблеми і явища в одній або декількох професійних сферах у межах спеціальності.
Очікувані програмні результати навчання:
- здатний до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;
- здатний до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;
- має навички міжособистісної взаємодії;
- здатний використовувати сучасні джерела економічної, соціальної, управлінської, облікової інформації для складання службових документів та аналітичних звітів.
- Teacher: Дмитро Плинокос