Відповідно до навчальних планів підготовки фахівців зі спеціальності 073 «Менеджмент», здобувачі вищої освіти всіх форм навчання виконують міждисциплінарну курсову роботу з дисципліни «Менеджмент організацій та адміністрування».
Написання курсової роботи є різновидом науково-дослідної діяльності здобувачів вищої освіти і відіграє надзвичайно важливу роль в розвитку їх пізнавального інтересу та у формуванні професійної орієнтації. Під час виконання курсового дослідження та підготовки за його результатами тексту курсової роботи виявляється творчий потенціал здобувача вищої освіти, розвиваються, закріплюються навички самостійного вивчення та узагальнення наукової літератури, опановуються методи наукового пізнання, виховується здатність самостійного прийняття рішення при аналізі проблемної ситуації, що є особливо важливим в умовах сьогодення. Досвід самостійного наукового дослідження, добір найбільш ефективних методів та прийомів, аналіз отриманих результатів та їх критична оцінка розвивають у здобувачів вищої освіти вміння відстоювати власне бачення проблеми та формують здібності письмового її викладу.
Методичні рекомендації розроблені у відповідності до вимог галузевої компоненти стандартів вищої освіти з підготовки фахівців рівня «бакалавр» галузі знань галузі знань 07 «Управління та адміністрування» освітньої програми (спеціалізації) «Менеджмент організацій та адміністрування» спеціальності 073 «Менеджмент».
У результаті вивчення навчальної дисципліни «Менеджмент» та послідуючого написання курсової роботи з дисципліни «Менеджмент організацій та адміністрування» здобувач вищої освіти повинен отримати:
інтегральну компетентність: здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, які характеризуються комплексністю і невизначеністю умов, у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів соціальних та поведінкових наук.
загальні компетентності:
ЗК4 Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях
ЗК5 Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
ЗК9 Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями
ЗК10 Здатність до проведення досліджень на відповідному рівні
ЗК11 Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
фахові (спеціальні) компетентності:
СК1 Здатність визначати та описувати характеристики організації.
СК2 Здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища.
СК3 Здатність визначати перспективи розвитку організації
СК4 Вміння визначати функціональні області організації та зв’язки між ними.
СК5 Здатність управляти організацією та її підрозділами через реалізацію функцій менеджменту.
СК7 Здатність обирати та використовувати сучасний інструментарій менеджменту.
СК11 Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління.
СК12 Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, формувати обґрунтовані рішення.
СК20 Здатність готувати проєкти управлінських рішень та їх впроваджувати.
очікувані програмні результати навчання:
ПР3 Демонструвати знання теорій, методів і функцій менеджменту, сучасних
концепцій лідерства.
ПР5 Описувати зміст функціональних сфер діяльності організації.
ПР7 Виявляти навички організаційного проектування.
ПР10 Мати навички обґрунтування дієвих інструментів мотивування персоналу організації.
ПР20 Використовувати методи аналізу і оцінювання програм сталого розвитку.
- Teacher: Тетяна Пуліна
- Teacher: Оксана Соріна