Навчальний курс «Управління проектами» є синтетичним, його вивчення базується на концепціях і поняттях теорії управління, фінансового менеджменту, організаційної поведінки, системного аналізу тощо.

Предметом курсу «Управління проектами» є процеси управління проектами, які здійснюються з використанням специфічних методів та інструментів, що забезпечують розв’язання задач управління проектами.

Мета дисципліни — опанування здобувачами вищої освіти методології управління проектами а також набуття ними навичок адаптації й впровадження проектних рішень в практичну діяльність.

Для досягнення основної мети курсу протягом навчального процесу вирішуються такі

основні завдання:

- доведення поширеності проектної діяльності та усвідомлення необхідності використання специфічних методів та інструментів в управлінні проектами;

- освоєння характеристик узагальненої моделі управління проектами, як системи взаємопов’язаних цілей, функцій і інструментів, що визначаються, реалізуються і використовуються в процесі виконання проектів;

- формування сукупності теоретичних знань і практичних навичок реалізації основних функцій управління проектами.

    У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен отримати:

    загальні компетентності:

    ЗК1. Здатність приймати обґрунтовані рішення.

    ЗК2. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).  

    ЗК8. Здатність розробляти проекти та управляти ними.

 

    фахові компетентності:

    СК1. Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу.

    СК2. Здатність коректно інтерпретувати результати останніх теоретичних досліджень у сфері маркетингу та практики їх застосування.

    СК3. Здатність до проведення самостійних досліджень та інтерпретації їх результатів у сфері маркетингу.

    СК5. Здатність до діагностування маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, здійснення маркетингового аналізу та прогнозування.

    СК6. Здатність обирати і застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта на рівні організації, підрозділу, групи, мережі.

    СК7. Здатність розробляти і аналізувати маркетингову стратегію ринкового суб’єкта та шляхи її реалізації з урахуванням міжфункціональних зв’язків.

    СК8. Здатність формувати систему маркетингу ринкового суб’єкта та оцінювати результативність і ефективність її функціонування.

 

    очікувані програмні результати навчання:

    Р6. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними.

    Р10. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів.

    Р12. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм.