Мета: формування у студентів знань і практичних навичок, спрямованих на спілкування іноземною мовою в англомовному університетському середовищі, готовність до наукової комунікації іноземною мовою, висвітлення наукових подій та відкриттів, надання медійної підтримки науковим та освітнім організаціям, знання наукової термінології, володіння мовою наукових текстів та знання жанрів наукового спілкування, знання етикету усного і письмового спілкування в англомовному академічному середовищі. У навчальному процесі також реалізуються загальноосвітні, пізнавальні та виховні цілі. Формування і розвиток мовних та мовленнєвих навичок, збагачення лексичного запасу, формування загальнокультурної грамотності, що включає знання звичаїв і традицій проведення конференцій, наукових заходів, оформлення наукових текстів та презентацій в різних культурах та вплив міжкультурних відмінностей на розуміння між партнерами та на успішність в досягненні комунікативної мети в ситуаціях академічного спілкування, дотримання академічної доброчесності. Формування у студентів ключових навичок ХХІ століття – критичного мислення, цифрової грамотності, креативності та уяви, навичок міжособистісного спілкування та співпраці.

Завдання: засвоєння лексичного і граматичного матеріалу, наукової термінології в межах тематики курсу наукове спілкування іноземною мовою, оволодіння вмінням функціонально і доречно застосовувати знання з дисципліни в ситуаціях, що виникають в процесі навчання, наукової та професійної діяльності журналіста.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності:

здатність застосовувати знання в практичних ситуаціях; знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності; здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел; здатність спілкуватися іноземною мовою використовуючи базову ділову термінологію, граматичні навички, знання з теорії жанрів наукового спілкування та етикету в галузі соціальних комунікацій (журналістиці, рекламі, зв’язках з громадськістю)

фахові компетентності:

здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у своїй професійній діяльності; здатність формувати інформаційний контент іноземною мовою; здатність створювати медіапродукт іноземною мовою

Очікувані програмні результати навчання:

вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію, іноземною мовою; передбачати реакцію аудиторії на інформаційний продукт чи на інформаційні акції, зважаючи на положення й методи соціальнокомунікаційних наук; генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням доступних, а також обов’язкових джерел інформації іноземною мовою.