Мета: Метою навчання латинської мови в університеті є підготовка студентів до використання класичної мови в професійній комунікації, що передбачає наявність у них таких умінь у різних видах мовної  діяльності, як читання, аудіювання, мовлення, письмо та переклад.

В процесі досягнення цієї практичної мети реалізуються також загальноосвітні, пізнавальні та виховні завдання. Поряд з лінгвістичними передбачається ознайомити студентів з екстралінгвістичними знаннями, тобто формування культурної грамотності та соціокультурної компетенції.

Завдання:

- вивчення лексичного і граматичного матеріалу, оволодіння вмінням функціонально застосовувати латинську мову (афоризми, кліше, сталі вислови) та юридичну термінологію в ситуаціях професійною комунікації та на міжособистісному рівні.

- читання для отримання необхідної інформації;

- використання терміносфери та кліше, сталих висловів, що базується на класичній латиській мові під час міжособистісної та професійної комунікації в обсязі тематики, передбаченої програмою.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності: комунікативна: читання, мовлення, аудіювання, письмо; іншомовна комунікативна компетенція: читання; мовлення, аудіювання, письмо; соціокультурна: етикет спілкування; знання фонової інформації соціокультурного і лінгвокраїнознавчого змісту; готовність до самоосвіти; інформаційна; технологічна; міжпредметна.

фахові компетентності: іншомовна  професійно-орієнтована комунікативна компетенція: читання; мовлення, аудіювання, письмо: володіння мовними зворотами формального та неформального стилів; технологічна (вміння працювати з програмним забезпеченням (формування звітів, створення презентацій, проведення відеоконференцій); готовність до професійної самоосвіти.

Очікувані програмні результати навчання передбачають, що студент знає лексико-граматичний матеріал на базі основних підручників та інших дидактичних матеріалів; етикет спілкування; володіє фоновою інформацією соціокультурного і лінгвокраїнознавчого змісту; вміє використовувати латинську мову (афоризми та термінологію)  в професійній та повсякденній комунікації; розуміє латиномовні скорочення, афоризми та термінологію в науковій та професійно-орієнтованій літературі; може використовувати латинську мову в публічному дискурсі (наради, звіти, конференції); може читати адаптовані тексти та перекладати в рамках лексико-граматичного мінімуму курсу; має уявлення про латиномовні запозичення в рідній та іноземній мові.