Метою викладання навчальної дисципліни «Оцінка персоналу» є формування системи теоретичних і прикладних знань у галузі посилення трудової активності персоналу через його оцінку, поліпшення якісних показників роботи засобами сучасних методів оцінювання персоналу.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є закономірності функціонування механізму мотивації персоналу шляхом його оцінки.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Оцінка персоналу» є здобуття стійких сучасних знань з теорії оцінки персоналу; формування у студентів навичок і вмінь самостійного використання методів оцінки персоналу та розробки науково-практичних рекомендацій щодо їх удосконалення; розвиток самостійності та відповідальності в обґрунтуванні та прийнятті рішень за результатами оцінки.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні отримати у результаті вивчення навчальної дисципліни:
загальні компетентності:
здатний спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності);
здатний оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
фахові компетентності
вміє розробляти конкурентоспроможні форми винагороди для працівників;
вміє організовувати процес оцінки результативності роботи персоналу та його взаємозв’язок з винагородою за працю;
вміє формувати документи, що регламентують діяльність кадрової служби.
Інформаційний обсяг навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1.
Роль оцінки персоналу в системі мотивації.
Завдання, принципи, види та структура оцінки персоналу.
Характеристика змісту та процедури оцінки.
Створення профілю посади з метою оцінки персоналу.
.Змістовий модуль 2.
Загальна характеристика методів оцінки персоналу.
Методика використання методу "360 градусів" в оцінці персоналу.
Загальні характеристики методу оцінки персоналу «Ассессмент-центр».- Викладач: Лісніченко Маргарита