Мета навчальної дисципліни 

Навчальний курс «Управління проектами» є синтетичним, його вивчення базується на концепціях і поняттях теорії управління, фінансового менеджменту, організаційної поведінки, системного аналізу тощо. Він передбачає ґрунтовне, багатовекторне вивчення майбутніми фахівцями теоретичної та методологічної бази даного напрямку діяльності. Предметом курсу «Управління проектами» є процеси управління проектами, які здійснюються з використанням специфічних методів та інструментів, що забезпечують розв’язання задач управління проектами. 

Мета дисципліни — опанування студентами методології управління проектами а також набуття навичок адаптації й впровадження проектних рішень в практичну діяльність. Для досягнення основної мети курсу протягом навчального процесу вирішуються такі основні завдання: 

- доведення поширеності проектної діяльності та усвідомлення необхідності використання специфічних методів та інструментів в управлінні проектами; 

- освоєння характеристик узагальненої моделі управління проектами, як системи взаємопов’язаних цілей, функцій і інструментів, що визначаються, реалізуються і використовуються в процесі виконання проектів; 

- формування сукупності теоретичних знань і практичних навичок реалізації основних функцій управління проектами. 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати загальні компетентності: 

ЗК1. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні; 

ЗК2. Здатність до спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань / видів економічної діяльності); 

ЗК4. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети; 

ЗК5. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів); 

фахові компетентності: 

СК1. Здатність обирати та використовувати концепції, методи та інструментарій менеджменту, в тому числі у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів; 

СК5. Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління; 

СК6. Здатність формувати лідерські якості та демонструвати їх в процесі управління людьми; 

СК7. Здатність розробляти проекти, управляти ними, виявляти ініціативу та підприємливість; 

СК8. Здатність використовувати психологічні технології роботи з персоналом. 

СК9. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, приймати ефективні управлінські рішення та забезпечувати їх реалізацію; 

очікувані програмні результати навчання: 

РН1. Критично осмислювати, вибирати та використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій для управління в непередбачуваних умовах;

РН4. Обґрунтовувати та управляти проектами, генерувати підприємницькі ідеї; 

РН7. Організовувати та здійснювати ефективні комунікації всередині колективу, з представниками різних професійних груп та в міжнародному контексті; 

РН10. Демонструвати лідерські навички та вміння працювати у команді, взаємодіяти з людьми, впливати на їх поведінку для вирішення професійних задач.