Мета та завдання навчальної дисципліни

Мета: надання майбутнім фахівцям уявлення про організацію діловодства та документаційне забезпечення діяльності туристичних закладів.

Завдання: Методичні – викласти теоретичні основи та методологічні особливості застосування системного підходу у вивченні організації діловодства туристичного агенства.

Пізнавальні – сформувати уявлення про основні терміни діловодства; нормативно-правову базу діяльності та документування в туристичній галузі; організацію діяльності та документацію туристичного агентства.

Практичні – формувати практичні навички роботи студентів зі спеціальною літературою, орієнтувати їх на інтенсивну роботу, критичне осмислення здобутих знань, ознайомити з основними видами діяльності та документами туристичного агентства.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності: Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу та встановлення взаємозв'язків між явищами та процесами; здатність до застосовування загальнонаукових та фундаментальних знань, розуміння предметної області і професії; здатність застосувати основні методи організації безпеки життєдіяльності людей, їх захисту від можливих наслідків аварій, катастроф, стихійних лих, інших ситуацій в туристичній діяльності; здатність самостійного проведення досліджень на відповідному рівні.

фахові компетентності: Здатність застосування теоретичних положень та практичних навичок з організації туризму на різних ієрархічних рівнях та в різних туристських регіонах світу та в Україні; здатність розробляти, обґрунтовувати та впроваджувати стратегію зовнішньоекономічної діяльності підприємств туристичної галузі; уміння проводити розрахунки з туристами за замовлене туристичне обслуговування, оформлення рахунку (інвойсу) та контролю за його оплатою; вміння оформляти туристичну документацію (виїзні документи індивідуальних туристів, туристичних груп, дотримуючись вимог чинного законодавства та законодавства країн в'їзду: договорів на туристичне обслуговування, рахунків, документів туриста та ін.); знання технології оформлення, ведення обліку та зберігання туристичної документації: програм перебування туристів, інформаційних листів (пам'яток); туристичних ваучерів, санаторно-курортних путівок, маршрутних листів, міграційних карток, візових анкет, страхових полісів, митних декларацій та ін. документів, необхідних для здійснення подорожі; звітів, запрошень, листів бронювання, квитків на транспортне обслуговування, багажних квитанцій, списків груп та ін.

Очікувані програмні результати навчання:

1. Знання основних термінів діловодства; організації діяльності та документації туристичного агентства.

2. Вміння оформляти документи з особового складу; заповнювати документи для роботи з туроператорами та туристами.