Мета: головною метою є формування сучасної системи знань про природу та теоретичні засади адміністративного менеджменту для вироблення вміння застосовувати сучасні управлінські технології й інструментарій у практиці адміністративної роботи.

Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:

– засвоїти сутність адміністративного менеджменту та його місце в системі організаційно-управлінських наук;

– засвоїти методологічні основи адміністративного менеджменту, його цілі та завдання, систему функцій та методів;

– уміти забезпечувати системний підхід до організації основних процесів адміністративного управління, реалізовувати функції, що забезпечують реалізацію адміністративних процесів на підприємствах;

– оволодіти методами та технологіями реалізації адміністративних процесів, прийняття управлінських рішень у системі адміністративного менеджменту, інформаційно-комунікаційними технологіями, методами планування, організації, контролю, мотивування щодо управлінських процесів;

– уміти використовувати процедури та види управлінської діагностики й аналізу щодо компонентів системи адміністративного менеджменту, приймати управлінські рішення щодо впровадження змін і реалізовувати їх, в тому числі в умовах опору змінам.

Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей:

- інтегральна:

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, які характеризуються комплексністю і невизначеністю умов, у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів соціальних та поведінкових наук.

ЗК 3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу.

ЗК 4 Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК 5. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

ЗК 8. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

ЗК 9. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

ЗК 10 Здатність до проведення досліджень на відповідному рівні.

ЗК 11 Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.

ЗК 13 Цінування та повага різноманітності та мультикультурності.

фахових (спеціальних):

С(Ф)К 1 Здатність визначати та описувати характеристики організації.

С(Ф)К 2. Здатність аналізувати результати діяльності організації, зіставляти їх з факторами впливу зовнішнього та внутрішнього середовища.

С(Ф)К 3. Здатність визначати перспективи розвитку організації.

С(Ф)К 4. Вміння визначати функціональні області організації та звязки між ними.

С(Ф)К 5. Здатність управляти організацією та її підрозділами через реалізацію функцій менеджменту

С(Ф)К 6 Здатність діяти соціально відповідально і свідомо.

С(Ф)К 7 Здатність обирати та використовувати сучасний інструментарій менеджменту.

С(Ф)К 8. Здатність планувати діяльність організації та управляти часом.

С(Ф)К 11. Здатність створювати та організовувати ефектив нікомунікації в процесі управління.

С(Ф)К 12. Здатність аналізувати й стvктурувати проблеми організації, формувати обгрунтовані рішеиия.

С(Ф)К 13 Розуміти принципи і норми права та використовувати їх у професійній діяльності.

С(Ф)К 15 Здатність формувати та демонструвати лідерські якості та поведінкові навички.

 

Очікувані програмні результати навчання:

ПРН 3 Демонструвати знання теорій, методів і функцій менеджменту, сучасних концепцій лідерства

ПРН 5 Описувати зміст функціональних сфер діяльності організації

ПРН 7 Виявляти навички організаційного проектvвання

ПРН 8 Застосовувати методи менеджменту для забезпечення ефективності діяльності організації

ПРН 9 Демонструвати навички взаємодії, лідерства, командної роботи                                                                                                

ПРН 10 Показувати навички обгрунтування дієвих інструментів мотивування персоналу організаціі

ПРН 11 Демонструвати навички аналізу ситуації та здійснення комунікації у різних сферах діяльності організаціі.

 

Міждисциплінарні зв’язки: Пререквізітами та постреквізітами дисципліни «Адміністративний менеджмент» є дисципліни згідно структурно-логічної схеми підготовки здобувача вищої освіти.