Метою викладання навчальної дисципліни «Діагностика і моніторинг стану здоров’я» є знайомство студентів із сучасними теоретичними уявленнями та практичними досягненнями в галузі лікарського контролю, що в комплексному використанні дозволяють максимально точно визначити стан організму людини, зокрема спортсмена та фізкультурника.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Діагностика і моніторинг стану здоров’я» є ознайомлення студентів із формами роботи з лікарського контролю, із клінічними та параклінічними методами обстеження спортсменів і фізкультурників; навчити проводити лікарсько-педагогічний контроль на тренуваннях та заняттях фізичною культурою за допомогою вивчених методів досліджень

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні отримати, у результаті вивчення навчальної дисципліни:

загальні компетентності:

- здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;

- здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях;

- здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;

- здатність до адаптації та дії в нестандартній ситуації;

- вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми;

- здатність працювати в команді;

- здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня;

- здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт;

- здатність працювати в міжнародному контексті;

- наполегливість щодо поставлених завдань і відповідальність щодо взятих обов’язків.

фахові компетентності:

- уміння проводити пошук та упорядкування інформаційних джерел;

- знання програмно-нормативних основ організації навчально-тренувального процесу і фізичного виховання різних верств населення;

- уміння розробляти зміст навчально-тренувального процесу, а також фізкультурно-спортивні послуги;

- здатність презентувати і захищати результати власної професійної діяльності у професійному співтоваристві;

- уміння забезпечувати безпеку фізкультурно-спортивної діяльності;

- уміння застосовувати адекватні і ефективні засоби, методи і технології у навчально-тренувальному процесі, процесі фізичного виховання та оздоровчої діяльності;

- уміння використовувати системний підхід при плануванні діяльності тих, хто займається фізичною культурою і спортом;

- володіння навичками роботи з комп’ютером і здатність до використання інформаційних технологій для вирішення практичних завдань у професійній діяльності;

- здатність застосовувати методи діагностики фізичного стану тих, хто займається, мати навички роботи з сучасним спортивним обладнанням.